BRUTÁLIS TRAGÉDIA HALOTTAK NAPJÁN

Az édesapa nyílt lábt/réssel került kórházba, az édesanya könnyebb sérülésekkel menekült meg.
A rendőrök sem értették: hogy lehetett így sötétben egy szekér elindulva?
És miért kellett valakinek innia egy olyan napon, amikor mindenki más gyertyát gyújt és csendben van?
Mindenki, aki ezt a történetet hallja, egy dolgot vigyen magával: nem csak a síroknál kell vigyázni… hanem az utakon is. A halál nem az emlékhelyeken vár. Hanem egy rossz döntés mögött.

VIA Index

Ez is érdekelhet:

A plug-in változat valószínűleg eltér majd a hivatalos értékektől a legnagyobb mértékben attól függően, hogy milyen gyakran tudjuk tölteni. Mivel az akkumulátor szinte teljesen lemerült, a Hypnos specifikációjú autó, amit vezettünk, a hét nagy részében 50 mpg fogyasztás mellett haladt, beleértve néhány autópályás utat is. Azok, akik rendszeresen tudják tölteni az akkumulátort, azonnali javulást tapasztalhatnak, míg a 44 literes tankkal könnyedén több mint 640 kilométert lehet megtenni, amelynek szintén sokkal nagyobb a hatótávolsága tisztán elektromos üzemmódban. A valóságban a Citroën nagyjából 40 kilométert tud megtenni elektromosan, a Skoda pedig közelebb van a 100-110 kilométerhez.

A Citroen C5 X minden tekintetben egyedi. Bár a nagyméretű, ötajtós ferdehátú autó ötlete nem új keletű, a C5 X valójában nem is lehetne más, mint egy Citroën. Külsőre hasonló a Peugeot 408- hoz és a DS 4-hez (bár összességében hosszabb), de vaskos, ál-terepjárós megjelenéssel rendelkezik műanyag karosszériaelemekkel és enyhén megemelt hasmagassággal. Az ismerős dupla nyíl alakú hűtőrács-motívum elöl egy X alakú fényjelzésbe olvad, amelyet a hátsó lámpákban is megismételnek, míg minden felszereltségi szinthez tartozik egy pár hátsó spoiler a csomagtérajtó tetején és alján. Kedvező, hogy a dizájn feltűnő, mivel a Citroën a biztonság kedvéért választotta a fényezés árnyalatait – a mohaszürke Amazonit-szürke és a sötét Eclipse-kék az egyetlen nem szürkeárnyalatos árnyalat. Minden modellhez lényegében azonos dizájnú, 19 colos könnyűfém keréktárcsák tartoznak – csak a kidolgozásuk különbözteti meg őket.

A C5 X utastere a felszereltségi szinttől függően kissé monokróm is lehet, de ezen kívül sok minden tetszik. A műszerfal két oldalán lebegő szellőzőnyílások elegánsak, a magasabb felszereltségi szinteken ízléses és tapintható faerezetes panelek találhatók a műszerfalon és az ajtókárpitokon, amelyeket a Hypnosban a még tapintásosabb „Karuun” váltott fel, amely egy fenntartható, rattan pálmafából készült anyag.

A jól áttekinthető digitális kijelzők az egész modellcsalád alapfelszereltségéhez tartoznak, a You! kivételével minden modellben head-up kijelzővel kiegészítve. Szerencsére a Citroën fizikai kezelőszerveket kínál a légkondicionálóhoz, amelyek egyszerűen használhatók és szépen kidolgozottak – sőt, az utastér összességében jól megépítettnek érződik, kiváló minőségű érintőpontokkal; természetesen találunk szokásos műanyagokat, de egyik sem rontja az összképet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük