A szakértő hangsúlyozta, hogy a program célja nem csupán anyagi támogatás, hanem az is, hogy a nyugdíjasok érezzék, hogy számítanak rájuk a társadalomban, és az ünnepek valóban nyugodt, biztonságos időszakot jelentsenek számukra. Pontosabb információ jelenleg még nincs! Egyenlőre ez még tervezet!
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
A start gomb megnyomására a Clio 2,0 literes motorja csupán egy halk kipufogóduruzsolással éled fel – a hangja nem különösebben izgalmas, és elsőre nem sugároz sportos karaktert. Valójában 5000-es fordulat alatt a Renault erőforrása egészen átlagosnak hat, így nem könnyű előcsalogatni belőle a benne rejlő teljesítményt. A csúcsteljesítmény 7250-es fordulaton érkezik, míg a 215 Nm-es maximális nyomaték csak 5500-as fordulatnál válik elérhetővé – vagyis ezt a motort pörgetni kell, ha igazán élvezni akarjuk. Ám ha egyszer elérjük a felső tartományt, a motor és a kipufogó hangja hirtelen életre kel, és fantasztikus, versenyautós zengéssel jutalmaz.
Ennek ellenére a gyorsulás nem kiemelkedő. A 1240 kilogrammos üres tömeg sokat elvesz a dinamizmusból; bár a Clio 197 több lóerőt kínál, mint elődje, a Clio 182, valójában egy hajszálnyival lassabb annál. Az autó igazi erőssége nem a sprintben, hanem a kanyargós utakon mutatkozik meg. A futómű rendkívül agilis, a karosszéria stabil, és az autó lenyűgöző sebességgel fordul be a kanyarokba. A kormányzás pontos, bár a visszajelzések néha kissé mesterségesnek hatnak, mégis, az összkép pozitív: a hatfokozatú váltó precízen kapcsolható, a Clio pedig kifejezetten szereti, ha keményen hajtják.
