Megjött Nagy Feró következménye

Az előkészületek jól haladtak, a jegyek szépen fogytak, és minden jel arra mutatott, hogy telt ház előtt zajlik majd az ünnepi koncert. Azonban a szervezők végül úgy döntöttek, hogy lemondják az eseményt, méghozzá a közhangulat, a po/it/kai légkör és a közbeszéd el/urv/lása miatt.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

Elöl az alacsony vezetési pozíció sportos érzetet kelt, a kormány pedig távolságban és szögben is állítható. A műszerfal jól átlátható, minden kezelőszerv könnyen elérhető. Az összes változat üzemanyag-fogyasztása kedvező – a dízelek az Egyesült Királyság legzöldebb autói közé tartoznak – és a Citroën bőségesen felszerelte biztonsági eszközökkel a modellt. A biztosítási besorolások versenyképesek, bár a csábító visszatérítések kissé csökkenthetik az értéktartást.

A francia márka büszke a kisautós örökségére. A 2CV-től a Saxóig a Citroën mindig vonzotta azokat a vásárlókat, akik jó ár-érték arányra törekedtek, és a C2 sem kivétel. A háromajtós ferdehátú autó tömzsi és céltudatos megjelenésű, rövid túlnyúlásokkal, ami megkülönbözteti az ötajtós C3-tól, amelynek platformját használja. Még az alap 1,1 literes változatok is sportosnak tűnnek, bár ez azt is jelenti, hogy a 125 lóerős VTS „hot hatch” nem kelt olyan vizuális hatást. A Design, Furio és SX felszereltségi szintek mind gazdagon felszereltek, a kínálat átlátható, és inkább a fiatalabb vásárlókat célozza. Bizonyos átfedés van az alap C1 változatokkal: a C2, hasonlóan a C1-hez, a Ford Ka-val, Fiat Pandával és Volkswagen Foxszal versenyez, a valódi költségtakarékos kisautós manőverezhetőséget cserélve egy „nagyobb autó” érzetére.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük