Megvan mikor kapják a 14. havi nyugdíjat!

A jelenlegi, valós forgatókönyv szerint a legkorábbi reális indulás 2026 februárja lehet — akkor is csak részösszegben, és onnantól fokozatos emeléssel. Vagyis: nincs még törvénybe írva, nincs még végleges szám, de a legkorábbi, szakértői szinten kalkulálható dátum 2026 február. Ez tehát a lényeg: most még nincs kifizetési dátum, de ha a 13. havi mintáját követik, akkor 2026 februárjától lehet belőle valami!

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

A GT modellek olyan dizájnfrissítéseket kaptak, mint a nagy Peugeot oroszlános embléma az első ajtókon és a 3D technológia a műszerfalon. A Driver Sport csomag vezetési módokat (Normal, Eco és Sport, valamint Hybrid és Electric a plug-in hibrid modellekhez) kínál, amelyek megváltoztatják a kormány, a gázpedál és a sebességváltó beállításait.
A 408 egy autó, rengeteg technológiai funkcióval és igazán különleges hangulatú utastérrel, így úgy gondoljuk, hogy a fényűző GT felszereltség megéri a kipróbálást, hogy a lehető legtöbbet hozhassuk ki belőle. Valószínűleg az alap benzinmotorral együtt, nem pedig a hibrid opciókkal együtt.
A Peugeot egyértelműen arra törekedett, hogy a 408-asnak sportos érzetet adjon az úton, hogy illeszkedjen a kupészerű megjelenéshez, de emellett ésszerűen beállította a megfelelő szintű kényelmet is. Minden modell elsőkerék-meghajtású, és a Peugeot nyolcfokozatú EAT automata sebességváltójával rendelkezik.

A kompakt i-Cockpit kormánykerék továbbra is megosztja a véleményeket, mivel a pereme eltakarja a műszerek rálátását a magasabb vezetők számára. A kormánykerék (és a műszerek) rálátása nagyban függ a saját testméreteitől és a kívánt vezetési pozíciótól. Legalább a kormánykerék és a vezetőülés helyzetének beállítására rengeteg lehetőség van, így a legtöbb embernek kényelmesen kell elhelyezkednie. Maga a kormányzás könnyed és mentes attól a visszajelzéstől, ami a kerekek mozgására utalna, de elég gyors, és ez a lekicsinyített kormánykerékkel együtt fürge, hegyes érzetet ad a 408-nak. Ha kedve támad a beállításokhoz, a vezetési módválasztóval elérhetők az alapvető Eco, Normál és Sport módok, ez utóbbi pedig sürgetőbbé teszi a gázreakciót, és gyorsabb váltásokat tesz lehetővé a nyolcfokozatú automata sebességváltóból. A plug-in modellekhez hibrid és elektromos üzemmódok is elérhetők.
Az, hogy ez a Peugeot hogyan rugózik és kezelhető a MacPherson rugóstagos első felfüggesztésével és a ferdehátú hátsó tengellyel, nagyban függ a választott hajtáslánctól. Ez azért van, mert a plug-in hibrid (PHEV) modellek, ahogy az várható volt, jóval nehezebbek – pontosabban több mint 300 kg.

Tesztjeink során azt tapasztaltuk, hogy a PureTech benzinmotoros modell (1392 kg saját tömeg a Hybrid 180 1696 kg-jához képest) jó úttartást mutatott, és kellően jól ellenállt a karosszéria dőlésének kanyarokban és gyors irányváltásokban. A rugózás lenyűgözően sima volt utazósebességnél, de a 19 colos kerekeken a felfüggesztés időnként durvanak és zajosnak bizonyult a városi durva, kátyús utakon. A kisebb kerekek javíthatják ezt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük