Egy évvel később, Bence névnapján eljutott oda, ahová senki sem szeretné, hogy ember eljusson: gyógyszerek, a/k/h0l, feladás. De túlélte. Kimosták. És a kórházban idegen ápolók fogták meg a kezét, és azt mondták: „Ne adja fel, Szilvike!” Most, 13 év után is egyedül cipeli a gyászt. A lánya külföldön, ő itthon, és minden halottak napján újra kinyílik a seb. Mégis, ma már azt mondja: élni kell — mert van, amit soha nem lehet eltemetni.
VIA borsonline
Ez is érdekelhet:
A Stelvio Quadrifoglio sokban hasonlít sportlimuzin unokatestvéréhez, a Giulia Quadrifoglio-hoz. A két autó ugyanazon platformon és motoron alapul, bár a Stelvio az Alfa Romeo Q4 összkerékhajtási rendszerét használja.
A hasonlóságok az utastérben is folytatódnak, ahol a Stelvio dizájnjának és alkatrészeinek nagy részét megosztja szedán társával. Számos ügyes apróság van azonban, ami emlékeztet arra, hogy valami különlegesben ülsz az átlagos Stelvio-hoz képest. Az Alcantara és karbon borítású kormánykerék, a piros díszvarrás és a kiváló karbon hátlapú Sparco kagylóülések (amelyek meglehetősen drága, 3250 fontos opcióként vásárolhatók meg) megadják az alaphangulatot anélkül, hogy túlzásba esnének. Az utastérrel kapcsolatban egyetlen kifogásunk van, hogy egyes kapcsolók nem érződnek vagy működnek olyan simán, mint amit egy prémium SUV-tól elvárnánk. Ennek ellenére a kormány mögötti gyönyörű alumínium sebességváltó fülek megszégyenítik a versenytársak műanyag kínálatát. Összességében a minőség jó, nem egészen annyira lenyűgöző, mint egy Mercedesben vagy BMW-ben, de nagy előrelépés a régebbi Alfa Romeo autókhoz képest.
A standard Stelvio-hoz hasonlóan a Quadrifoglio is egy 8,8 hüvelykes infotainment rendszerrel rendelkezik, amely magában foglalja a navigációt, a DAB rádiót, az Apple CarPlay-t és az Android Auto-t . Ez egy nagyméretű képernyő, amelyet szépen beépítettek a műszerfal tetejébe, és amelyet érintőgombokkal egészítettek ki, hogy kiegészítsék a meglévő középkonzolon található forgókapcsolót. A fizikai kezelőfelület megkönnyíti a rendszer vezérlését menet közben, mint a csak érintőképernyős rendszerrel rendelkező versenytársak, és a menük egyszerűsítése is segíti ezt a könnyű használatot. További fejlesztés, hogy a 14 hangszórós Harman Kardon audio frissítés mostantól alapfelszereltség a Quadrifoglio-ban. A vezeték nélküli telefontöltő is alapfelszereltség. A gyorsabb Stelvio a praktikum terén nem igazán marad el a standard társától. Elöl rengeteg hely van, az utastérben rengeteg tárolóhely található a családi élethez, és a csomagtartó is jó méretű.
