Mégsem kapják meg a nyugdíjasok!

Sokan a januárban érkező 14. havi nyugdíjban látják a megváltást – ám ezt is csak fokozatosan vezetik be, így messze nem jelent azonnali anyagi fellélegzést. A korrekció csekély, a nyugdíjak pedig továbbra is messze a bérek mögött kullognak. Egyre többen teszik fel a kérdést: vajon meddig lehet toldozgatni-foldozgatni a rendszert? Elég lesz a néhány ezer forint, vagy tényleg itt az idő a radikális nyugdíjváltoztatásokra?

VIA Blikk

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha valaha is vágytál egy Jaguar F-Pace -re , de a lényegét egy kisebb csomagban szeretted volna megsűríteni, akkor a Jaguar E-Pace nem egészen az a modell. A kis prémium SUV-piac kompetens tagja azonban, mert elég jó vezetni, elég okos a kinézetre, és számos konfigurációban elérhető.
Végső soron nem igazán tűnik ki néhány különösen erős riválissal szemben, annak ellenére, hogy a modell féléves ráncfelvarrása üdvözlendő javulást hozott a vezetési érzet, a hatékonyság és a fedélzeti infotainment rendszerek terén. Mielőtt belevágna, üljön le egy jó ideig egy autóban, mivel a belső tér nem a legizgalmasabb hely, és az autó üzemeltetési költségei is lehetnének kedvezőbbek.

Rendkívül szokatlan, hogy egy autót élettartama felénél új platformra cseréljenek, de a JLR pontosan ezt tette az E-Pace SUV- val 2020-ban. Ez a lépés lehetővé tette egy új plug-in hibrid (PHEV) változat bevezetését, amely nagyobb vonzerőt kínált az üzleti ügyfelek számára, és egyben válaszolt az előző modell kevésbé ragyogó vezethetőségével és fakó infotainment rendszerével kapcsolatos kritikákra is.
Az új E-Pace alapjai a Discovery Sport és a Range Rover Evoque legújabb verzióival közös PTA platform egy változata . Könnyebbek és fejlettebbek, de a karosszéria alatt megbúvó dolgok alapján nem lehet megállapítani, hogy egy új E-Pace-ről van szó. Ennek elősegítése érdekében a JLR a 2021-es E-Pace-t mindkét végén áttervezett lökhárítókkal, valamint új hálós hűtőráccsal, lámpákkal és keréktárcsákkal látta el. A belső tér is kissé felújult, új menetválasztóval, újrarendezett műszerfallal és módosított kardánalagúttal a nagyobb térdtér érdekében. Ami még fontosabb, van egy új, 11,4 hüvelykes érintőképernyő a JLR Pivi operációs rendszerével, és a 12,3 hüvelykes digitális műszeregység is frissült.
A kis prémium SUV-ok jelenleg fellendülésben vannak, és a Jaguar E-Pace kiváló helyzetben van az eladások fellendítésére. Ez a legkisebb eladó autó a Jaguar SUV-kínálatában (egy olyan kínálatban, amely 2015 előtt nem létezett), és akár a listaárat szeretnéd fizetni, akár lízingelni, az E-Pace széles konfigurációválasztékban érhető el, hogy megfeleljen a költségvetésednek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük