Miló Viki elhányta magát férjétől

„Abban a pillanatban, amikor kimondták az int/m/tás szót, én befeszültem, és most is ELKEZDETT HÁNYINGEREM LENNI. Mert mire asszociál rögtön az ember? Érintésre. Úristen, nehogy meg kelljen massz/r0zn0m Attilát, nehogy a közelébe kelljen lennem annyira, amit én már nem bírok elviselni! Ettől a héttől én elkezdtem befeszülni sajnos” – mondta Viki.

VIA FB

Ez is érdekelhet:

A plug-in hibrid hajtáslánc egy 1,6 literes benzinmotort és egy 11,8 kWh-s akkumulátort egyesít, amely egy 108 lóerős villanymotort lát el energiával. Az összteljesítmény 222 lóerő, amivel a 0-ról 100 km/órára való gyorsulás 8,3 másodperc alatt történik. Ahogy az várható, a Hybid 360 PSE modell a leggyorsabb 508-as modell, 5,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára.
Üzemanyag-fogyasztás, CO2-kibocsátás és üzemeltetési költségek
Elegáns megjelenése ellenére a Peugeot 508 fenntartása nem kerül egy vagyonba, mivel elfogadható fogyasztást és CO2-kibocsátást kínál.
Nem meglepő, hogy az 1.5 BlueHDI 130 modell meglehetősen hatékony gép, akár 62 mpg fogyasztással és 121 g/km CO2-kibocsátással. A (ma már nem gyártott) 2,0 literes BlueHDi 160 52,9 mpg-t fogyasztott, míg az erősebb BlueHDi 180 a WLTP vegyes ciklus szerint 50,3 mpg-t produkált. A CO2-kibocsátási adatok 145 g/km és 163 g/km között mozognak.

A Puretech 180 és 225 benzinmotoros modellek már nem kaphatók, de ha használt példányt szerzel be, az átlagos üzemanyag-fogyasztás továbbra is 40 mpg felett lesz, bár a CO2-kibocsátás kissé magas, 146 g/km, illetve 156 g/km. A 128 lóerős változat üzemeltetése olcsóbb lesz, mivel átlagosan 49,1 mpg-re képes, CO2-kibocsátása pedig 131 g/km-től kezdődik.
Az 508-as sorozat legjobb gazdaságossági adatait a plug-in hibrid 225 modell adja. A PHEV 53-63 kilométert képes megtenni tisztán elektromos hajtással, a bejelentett vegyes üzemanyag-fogyasztása 166-235 mpg. Természetesen rendszeresen kell tölteni az akkumulátort, hogy valós vezetési körülmények között ezeket az értékeket megközelítse. A CO2-kibocsátási adatok 30-38 g/km között vannak. A Peugeot 508 átlagos maradványértéke három év és 36 000 mérföld alatt 42 százalék, ami nem rossz, ha figyelembe vesszük, hogy a családi ferdehátú kategória egyre kevésbé népszerű az új autóvásárlók körében. Az 508-as kínálat legjobban teljesítő modellje a GT felszereltségi szintű Sportswagon PHEV, amely a hároméves időszak alatt körülbelül 47 százalékot tartott.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük