Még a múlt héten írta meg a kormánypárti Magyar Nemzet, hogy a Tisza Világ applikációjából 200 ezer felhasználó a/ata szi/árg/tt ki, köztük olyan sze/élyes ad/taik, mint a felh/sználó nevük, e-/ail címük, tel/fons/ámuk, és lak/ímük is. A LISTA HAMAROSAN ELÉRHETŐ LESZ! Cikket folyamatosan frissítjük!
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A három fő hajtáslánc közül a Hybrid 145 a legkönnyebb, mindössze 1.454 kg, míg a plug-in hibrid 1.663 kg, a teljesen elektromos E-Tense pedig 1.793 kg. Ez a különbség érezhető a vezetésben: a Hybrid 145 könnyedebben mozgatható, kanyarban játékosabb, míg az E-Tense a padlóba épített akkumulátor miatt stabilabb és kiegyensúlyozottabb érzetet ad, kevesebb karosszériadőléssel. Érdekes módon a fékrendszer hangolása is az elektromos modellben sikerült a legjobban: ott a pedálérzet határozottabb és természetesebb, míg a PHEV és a mild hibrid esetében néha bizonytalan, szivacsos érzést keltett.
A DS márka egyik legfontosabb alappillére a kényelem, így a No4 sem arra készült, hogy száguldásra vagy éles kanyarvadászatra csábítson. Ehelyett a finom rugózással, a csendes működéssel és a kimagasló utazási komforttal hódít. Különösen az E-Tense változatnál érződik, mennyire jól illeszkedik a felfüggesztés a nehezebb akkumulátorhoz: a csillapítás tökéletesen elnyeli az úthibákat, és hosszú autópályás utazások után is frissen és kipihenten szállhatunk ki – legalább annyira, ha nem jobban, mint bármelyik német vetélytárs esetében.
