Brutális dolog derült ki Rebeka férjéről!

A szerdai miniinterjúban Zsolt maga mondta ki a döbbenetes vallomást: Rebeka kitörései, drámái már nem hatnak rá – érzelmileg eltávolodott feleségétől! „Elöntik az érzelmek, kiszalad a világból, és akkor engem tesztel, megyek-e utána… De egyre kevésbé érdekel” – mondta hideg őszinteséggel. A szakértők szerint ez annak a jele, hogy a férj már fejben kiszállt a házasságból, és csak a kamerák miatt tart még ki. A többi pár is feszülten figyel, mert sorra omlanak össze az öröknek hitt ígéretek.
Vajon Rebeka és Zsolt meg tudják menteni a házasságukat – vagy ez már a végjáték kezdete?

VIA Tv2

Ez is érdekelhet:

Következik az erősebb 1.5 T-GDi. A szintén turbófeltöltős, nagyobb lökettérfogatú egység nem kínál annyi előnyt, mint amennyinek papíron tűnhet. A Hyundai sokkal gyorsabb, 8,9 másodperces 0-ról 100 km/órás sprintet állít, de a valóságban a különbség nem tűnik túl nagynak. Nagy sebességnél azonban kifinomultabb, a felső tartományban kevésbé érződik a nyomás. A sportosabb N-Line specifikációhoz párosítva nagyon hasonlít egy olcsóbb i30N-re. A zászlóshajó i30 N Performance modellt egy 2,0 literes, négyhengeres, turbófeltöltős benzinmotor hajtja, amely 276 lóerőt és 392 Nm nyomatékot ad le. Az álló helyzetből 100 km/órás sebességre való gyorsulás 6,1 másodperc alatt történik, a végsebessége pedig 250 km/óra.

Üzemanyag-fogyasztás, CO2-kibocsátás és üzemeltetési költségek
Minden Hyundai i30 modell elfogadható üzemanyag-fogyasztással rendelkezik, bár a dízel, amely vegyes üzemben körülbelül 60 mpg-t fogyasztott, már nem kapható. A következő legjobb a 118 lóerős 1,0 literes turbós benzinmotor. Ez a mi választásunk a kínálatból, elég fürge és agilis, miközben tisztességes 52 mpg-os fogyasztással és 121 g/km CO2-kibocsátással is rendelkezik.

A következő legjobb a 118 lóerős 1,0 literes turbós benzinmotor. Ez a mi választásunk a kínálatból, elég fürge és agilis, miközben tisztességes 52 mpg-os fogyasztással és 121 g/km CO2-kibocsátással is rendelkezik. A dízelmotor a céges autótulajdonosoknak a magasabb gépjárműadó miatt drágább lesz, mint a benzinmotor.

Az 1,5 literes turbós benzinmotor a legkevésbé gazdaságos a standard i30 modellek közül, 143 g/km CO2-kibocsátással és 44,8 mpg fogyasztással.

Minden autó a Hyundai stop-start technológiájával van felszerelve, amely forgalomban leállítja a motort. A koreai márka a benzinmotorokhoz bevezette a mild-hybrid rásegítést is, amely egy kis akkumulátorban tárolja az energiát, így kissé növelve az üzemanyag-fogyasztást. Ha teljes hibrid vagy elektromos Hyundait szeretne, akkor a kiváló Ioniq családi autó vagy a Kona SUV felé kell fordulnia.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük