Megvannak a Főorvosnő elkövetői

Bár gy/lk0sról nincs szó, egyre hangosabban beszélnek “elkövetőkről” – mégpedig a kórház falain belül. Egy frissen műtött, megfigyelés alatt álló beteg eltűnik? Senki sem veszi észre, hogy nincs az ágyában? Nincs kamera, nincs ellenőrzés, nincs felelős nővér vagy orvos, aki jelentette volna?
A közvélemény és több egészségügyi dolgozó is úgy véli:
Ez nem bűntény, hanem tragikus mulasztás! Nem támadó, hanem felelőtlen döntések okozták a ha/ált. Az „elkövetők” nem álarcos idegenek, hanem akik nem figyeltek.
Egyes források szerint az osztályon egyszerűen „elsiklottak felette”, hogy a doktornő nincs az ágyában, többen azt hitték, sétál vagy vizsgálaton van. Mire rájöttek, hogy eltűnt – már késő volt. Ha időben észreveszik, ha megállítják, ma is élne? Hamarosan a b0nc0lás ad erre választ!

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Nem a legolcsóbb modell a kategóriájában, de a gazdaságos benzin- és dízelmotorok alacsonyan tartják az üzemeltetési költségeket, a Honda pedig a megbízhatóságáról szerzett hírnevét is megnyugtatónak találja. Útközben a HR-V jól teljesít, és inkább a kényelem, mint a sportosság orientált – ami egy családi autó szempontjából üdvözlendő. A vásárlók értékelni fogják a hátsó „varázsüléseket” is, amelyek moziszerű kialakítású talppal rendelkeznek, így több rakományszállítási lehetőséget kínálva. A Honda az Egyesült Királyságban csak elsőkerék-hajtással kínálja a HR-V-t, azt állítva, hogy a kisméretű, négykerék-meghajtású SUV-ok eladásai elenyészőek. A HR-V ugyanazon a platformon alapul, mint a Honda Jazz kisautó, de hosszabb, szélesebb és nagyobb tengelytávval rendelkezik, mint az, így a HR-V megemelt hasmagassága nincs akkora hatással az autó vezethetőségére, mint egyébként lenne.

Ami a vezetési élményt illeti, a HR-V egészen jól teljesít, és kényelem, valamint kezelhetőség tekintetében szorosan felveszi a versenyt a Nissan Qashqai- jal . Nagy a tapadás, és a karosszéria dőlése kisebb, mint a Nissanban, még nagyobb sebességnél is. Bár a Honda kormányzása könnyű és nem ad sok visszajelzést, nem rosszabb, mint a Qashqai-é, és az autó fürgenek érződik irányváltáskor. Az egyszerűség kedvéért mindössze három motor áll rendelkezésre – egy 128 lóerős, csendes és sima járású 1.5 i-VTEC 130 lóerős benzinmotor, valamint egy 1.6 i-DTEC 120 lóerős dízel, amely szintén viszonylag kifinomultabb a rivális autókban található dízelmotorokhoz képest. A nemrégiben megjelent HR-V Sport az 1,5 literes benzinmotor 180 lóerős változatát kínálja, átdolgozott felfüggesztéssel és sportos stílusjegyekkel.
Hacsak nem nagyon keveset teszel meg, a dízel a legjobb választás. Mindössze 118 lóerőjével az i-DTEC nem kimondottan erős, de pénzügyi előnyei vannak, a csúcsmodell EX állítólag 56,5 mpg maximális fogyasztása, és még jobb értékeket kapsz az alacsonyabb felszereltségű, kisebb kerekekkel felszerelt autók esetében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük