Elküldték Szabó Zsófit a TV2-től

A nagy bejelentést maga Fischer Gábor, a TV2 programstratégiai igazgatója tette: a TV2 Klub nem folytatja tovább, a márka megszűnik. Ez pedig magával rántotta Szabó Zsófi pozícióját is – nagyköveti megbízatása hivatalosan megszűnt. A csatorna új irányba fordul, és információink szerint belső körökben már arról suttognak: ez nem csupán egy munkakör megszűnése, hanem egy sokkal komolyabb búcsú előszobája. Lehet, hogy Zsófi számára valóban ez az utolsó fejezet a TV2-nél? Vagy még van visszaút a képernyőre?

VIA story

Ez is érdekelhet:

Kifinomultság tekintetében a Logan egyáltalán nem rossz. Érdemes azonban megjegyezni, hogy utasokkal és csomagokkal megpakolva a Logan meglehetősen lomhának érződik, még a legerősebb motorjaival is. A fékek (elöl tárcsafék, hátul dobfék) eközben kissé szivacsossá válnak a kemény használat során. Bár a Logan Stepway megemelt hasmagassággal rendelkezik, a hosszabb felfüggesztés nem jelent simább rugózást. Nem merev, de eltart egy ideig, mire a felfüggesztés beáll egy egyenetlenség után. A karosszéria dőlését felerősíti a hosszabb felfüggesztés, miközben a tapadás a többi kis kombihoz képest gyengébb.
A Dacia Logan kétféle benzinmotorral kapható – egy 1.0 SCe négyhengeres és egy 0.9 TCe háromhengeres turbós benzinmotorral. Mindegyik a Renault anyavállalattól származik. Mi a 0,9 literes benzinmotort ajánljuk, mivel ez ütős teljesítménnyel és megfelelő nyomatékkal rendelkezik, így egy kicsit dízel érzetet kelt, és az üzemeltetési költsége is elfogadható.

Az 1,0 literes benzinmotor jó ár-érték arányú választás, de lassú és nem hatékony, ráadásul erősen kell pörgetni a haladáshoz, ami nyilvánvalóan rontja az üzemanyag-fogyasztást. Minden autó ötfokozatú manuális sebességváltót kap, amelynek kissé rángatózó a működése, de rövid a lehajtási utam. A Dacia büszke takarékos szellemiségére, ezért fontos, hogy a Logan jól szerepeljen itt. Az autó alacsony listaárainak köszönhetően a dolgok azonnal jól indulnak. 8500 fonttól alig 13 000 font feletti árával a Logan a jelenleg az Egyesült Királyságban kapható legolcsóbb kombi, a teljes kínálat pedig a második legolcsóbb kombi – a Skoda Fabia Kombi – belépési ára alatt van . Ráadásul a Dacia kereskedői nem hajlamosak alkudozni, így a feltüntetett ár valóban az, amit fizet.
A 64,2 mpg-os dCi dízel kiváló fogyasztást biztosít, Comfort felszereltségi szinten 116 g/km-es károsanyag-kibocsátással. Az SCe benzinmotor teljesítménye meglehetősen közepes, míg a bejelentett 49,6 mpg maximális üzemanyag-fogyasztás és 129 g/km-es károsanyag-kibocsátás azt jelenti, hogy nem is a leghatékonyabb egység. Kár, hogy a legolcsóbb Access modell csak ezt a motort kapta.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük