Viki végül nevetéssel próbálta leplezni csalódottságát: „Igen, de te férfi vagy!” – vetette oda. De belül látszott, mennyire fájt neki, hogy nem kapott támogatást se a műsorvezetőtől, se a szakértőktől.
Azóta is ott keresi az igazolást: szakértőkben, párokban, minden visszajelzésben – mintha csak azt várná, valaki mondja ki: „Igen, Viki, neked volt igazad.”
Csakhogy kint, a nézők és kommentelők világa másképp látja. Egyre többen írják: Viki túlreagál, figyelemre vágyik – és már senki sem áll mellé.
De vajon tényleg ő viszi túlzásba? Vagy a többiek nem merik kimondani az igazságot? A botrány itt még korántsem ért véget…
TE MIT GONDOLSZ? TÚLGONDOLJA VIKI?
VIA promotions
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 2008 egy meglehetősen hagyományos modell a fellendülő kis crossover piacon. Stílusának, felszereltségének és alacsony üzemeltetési költségeinek ötvözésével a 2008 kívánatos alternatívája a hagyományos ferdehátú modelleknek. Emellett kényelmes vezetési élményt nyújt, praktikus, és bőven elegendő sokoldalúságot kínál a növekvő családok számára.
Kevésbé kalandvágyónak tűnik és érződik is, mint a 4×4-es témájú riválisai, mint például a Nissan Juke , de praktikus és általánosságban véve kényelmetlen belső teret kínál. Mivel a Peugeot 208 kisautón alapul, kényelmes, kifinomult, és bevált mechanikai jellemzőkkel és technológiával rendelkezik. Néhány riválissal ellentétben a 2008-as nem kapható összkerékhajtással, bár a Peugeot Grip Control rendszere nagyon hatékonyan növeli a tapadást csúszós felületeken. Összességében a 2008-as egy okos, kiváló ár-érték arányú választás egy nagyon zsúfolt piacon.
A Peugeot 2008-at 2013-ban mutatták be, és ez volt az egyik első kis crossover, amely a Nissan Juke 2010-es mintaképe után került forgalomba. A 2008-as abban különbözik a Juke-tól, hogy függőleges és praktikus ötajtós karosszériával rendelkezik, amely masszív stílust és belül akár öt ember számára is elegendő helyet kínál.
A 2008-as érkezése óta egyre több gyártó lépett be az ágazatba, és a Peugeot 2016-ban frissítette a 2008-ast, hogy versenyképes maradjon. A frissítés során a 2008-as új orr-részt kapott, amely hasonló kialakítású, mint a 3008 és 5008 modelleken , miközben a belső felszereltséget is bővítették. Egy másik kisebb, 2018-as frissítés során egy hatékonyabb dízelmotor is megjelent a kínálatban. Ez azt jelenti, hogy létezik egy 1.5 BlueHDi dízel (amely a kezdetektől elérhető 1.6 BlueHDi-t váltotta fel), és egy 1.2 PureTech háromhengeres benzinmotor is. A dízel 100 és 120 literes kivitelben kapható, 99, illetve 118 lóerővel, míg a PureTech motor 82, 110 és 130 literes változatokban kapható, amelyek 81, 108 és 128 lóerőt nyomnak le. Az alacsonyabb felszereltségű benzinmotorokhoz ötfokozatú manuális sebességváltó jár, az erősebb modellekhez alapfelszereltségként hatfokozatú manuális, a hatfokozatú automata pedig opcióként elérhető a leggyengébb benzin- és dízelmotorok kivételével mindenhez.
