Leomlott az egri vár hajnalban!

A helyreállítás része lesz annak az egymilliárd forintos építési és közlekedési minisztériumi támogatásnak, amelyből már korábban elindultak a tervezési feladatok. „Hangsúlyozom: azonnal elkezdtünk dolgozni a probléma mielőbbi megoldásán. A helyreállítás szakmai alapokon, a történelmi értékek megőrzésével fog megtörténni” – fogalmazott a polgármester.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

Bár a Kia EV5 talán nem az a modell, amely első pillantásra a „verhetetlen ár-érték arányt” sugározza, a gyakorlatban mégis kifejezetten praktikus autónak bizonyul a kategóriájában. Az utastér elrendezése jól átgondolt: elöl rengeteg tárolóhely áll rendelkezésre, a hátsó üléssor pedig meglepően tágas mind fej-, mind lábtér tekintetében. Külön dicséretet érdemel, hogy a padló teljesen sík – nincs középső „púp” vagy kardánalagút –, így a középen utazó személy is viszonylag kényelmesen elfér, ami ebben a méretosztályban ritkaságszámba megy. A hátsó külső üléseken ISOFIX rögzítési pontokat találunk, bár néhány rivális – például bizonyos európai márkák – már az első utasülésen is kínálnak ilyet; a Kia esetében ez hiányzik.

A hátsó ülések kialakítása viszont különösen ügyes. Egy innovatív, szinkronban működő hajtogatási mechanizmusnak köszönhetően az ülőlapok és a háttámlák egyszerre mozdulnak, így az egész hátsó pad teljesen síkra dönthető. Ennek eredményeképp egy nagy, szabályos alakú, akadálymentes raktér jön létre. Az alaphelyzetben 566 literes csomagtér a hátsó ülések lehajtásával egészen 1 650 literig bővíthető, ami majdnem megegyezik a tágas belső teréről ismert Skoda Enyaq kapacitásával. Ráadásul, míg a Skoda elején nincs külön tárolóhely, az EV5 rendelkezik egy 44 literes első csomagtartóval (frunkkal), ami ideális hely például a töltőkábelek vagy akár egy laptop táska számára.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük