Ennyi volt a Házasság első látásra!

És amikor már mindenki lemondott a kísérletről, Kármen és Dani története újraélesztette a reményt. Bár a múltban hangos veszekedések, vádak és könnyek kísérték kapcsolatukat, most mégis olyan mondatok hagyták el a szájukat, amelyekből mintha egy új kezdet ígérete csendült volna ki. De vajon tényleg képesek lesznek túlélni mindent – vagy ez a széria valóban az utolsó fejezet volt a Házasság első látásra történetében? A nézők egyetlen kérdést tettek fel: itt tényleg véget ért minden?

VIA: Blikk

Ez is érdekelhet:

Egy másik probléma, amit a kereszteződések vagy körforgalmak közelében történő lassítás során tapasztaltunk, az volt, hogy a Torres fékrendszer nem nyújtja a kívánt szintű kontrollt. Késés van a gázpedál felemelése és a regeneráló rendszer bekapcsolása között, ami megnehezíti a forgalomban való vezetést. Figyelni kell erre a késésre, ha lassítani kell egy elöl haladó, fékező jármű miatt, és végső soron könnyebb saját kezűleg fékezni.

Vezetés és kezelhetőség B-utakon
Úgy találtuk, hogy a kormányzás elég pontos egy viszonylag nagy SUV-hoz képest vidéki utakon, így magabiztosabbá válhatunk az autóval, és némi sebességgel vehetjük be a kanyarokat, bár óvatosnak kell lenni a gázpedállal, mert túl könnyű elveszíteni a tapadást, kipörögni az első kerekeket, és a kipörgésgátló beavatkozását okozni. A Torres EVX merev felfüggesztése olyan érzést kelt, mintha a fejed ide-oda rángatózna a durva utakon. Emiatt a Torres EVX olyan, mint amit a Hyundai vagy a Kia gyártott öt évvel ezelőtt. Néhány tesztautó-kísérletünk résztvevője úgy érezte, hogy a rugózás különösen rázkódással jár a nagyobb bukkanóknál, míg az autó súlya miatt a karosszéria a kanyarokban dől, erős fékezéskor pedig előrebillen.
Az elektromos Torres motornak elegendő ereje van ahhoz, hogy lépést tartson az autópálya forgalmával, minimális villanymotor-bőgéssel. Azonban észrevettük, hogy a motorháztetőn lévő meglehetősen furcsa műanyag fogantyúk 110 km/órás sebességnél elég erős szélzúgást keltenek.

„Nem érzem úgy, hogy a zaj, a vibráció és a nyersesség (NVH) jobb lenne, mint a KGM Musso pickupé, mert a Torres EVX annyira rázkódik, ha nagy bukkanóba ütközik” – Alex Ingram , vezető tesztelő, miután a Torres EVX-et számos brit úton vezette.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük