A kamerák felvételei szerint hajnali 5 órakor a nő egyedül sétált ki az épületből, bizonytalan léptekkel. Nem tudta, merre tart – a műtét után erős fájdalomcsillapítókat kapott, amelyek teljesen összezavarták. Valószínűleg elesett, felszakadtak a sebei, mégis tovább indult. A kórház csak órákkal később észlelte, hogy nincs az épületben.
Másnap h0ltan találták meg egy közeli erdős részen. A hatóság most vizsgálja, hogyan történhetett meg, hogy egy frissen műtött főorvosnő a saját gyógyszerei hatása alatt bolyongva hagyta el a kórházat – végzetesen egyedül.
VIA szeretlekmagyarorszag
Ez is érdekelhet:
a Kia kissé lágyította a felfüggesztést az EV6 féléves frissítése alkalmából, de még mindig bizonytalanabb, mint a legtöbb rivális, beleértve a Skodát is. Sajnos a Kia vezetése sem élvezetesebb. Bár az EV6 kormányzása precíz, az ilyen családi elektromos autók túl nehezek ahhoz, hogy igazán szórakoztatóak legyenek. Mi sokkal jobban szeretjük a Skoda megközelítését; nincs benne sportos szándék, és ennek eredményeként pihentetőbb vezetési élményt nyújt.
Az elődjéhez képest az EV6 akkumulátor-kapacitása 84 kWh-ra nőtt (ez 6,6 kWh-val több), ami specifikációtól függően 580 kilométerre (582 km) növelheti a hatótávolságot. Ez mindössze 6,5 kilométerre van az Enyaq Coupé kisebb, 82 kWh-s egységével elérhető legjobb teljesítménytől. A Kia gyorsabban tölthető, mindössze 18 perc alatt 10-ről 80 százalékra töltődik, szemben a Skoda 28 percével.
Az otthoni töltést és az olcsó, csúcsidőn kívüli energiát használó elektromos jármű tulajdonosok mindkét autó esetében alacsony üzemeltetési költségekkel járhatnak. A nyilvános gyorstöltők azonban akár tízszer annyiba is kerülhetnek, mint a legalacsonyabb otthoni energiatarifák. Hatékonyság tekintetében kevés különbség van a két modell között. Az általunk választott EV6-os modell valamivel kevesebbe kerül, mint az Enyaq Coupé, de mi inkább az Enyaq SUV-t választanánk, ami 2000 fonttal olcsóbb, mint a kínálatban szereplő társ. Bár az EV6 hasznos első csomagtartóval rendelkezik – tökéletes a töltőkábelek poggyásztól vagy bevásárlástól elkülönített tárolására –, az Enyaq a praktikusabb autó. A Kia fantasztikus lábtere ellenére hátrányt jelent a kiábrándító fejtér elöl és hátul, valamint a sekély csomagtartó, ami korlátozza az össztérfogatot. A Skoda térdtere nem olyan jó, de még mindig tágas, miközben nagyobb fejteret és nagyobb rakteret kínál.
