Erika közben mindent bevetett a háttérben: beszélt az édesapával, a családdal, és persze magával Attilával is. Úgy fogalmazott: „Az idei mezőny egyik legnagyobb tehetsége. Mindent meg fogok tenni érte.” A Megasztár körül egyre nőtt a feszültség – hiszen több millió néző várja, vajon mi lesz a fiú sorsa. Emellett ott a hihetetlen tény: legutóbb valaki kétszázezer helyett kétmillió forintnyi szavazatot küldött rá, hogy bent tartsa!
És most végre eljött a pillanat, amire mindenki várt. A döntés megszületett: ÁDÁM ATTILA NEM LÉP KI! – állítja egy bennfentes a Rdit-en! Szombat este minden kiderül!
VIA Rdit
Ez is érdekelhet:
A Mazda RX-8 egy kívánatos, de szokatlan és rendhagyó sportautó. Bár 2003-ban mutatták be, még mindig futurisztikus és elegáns megjelenésű, és gyönyörűen kidolgozott. A motorháztető alatt egy nagy fordulatszámú, 1,3 literes, forgódugattyús motor található, ami egyedülálló az új autók piacán. Nagyon kompakt és nagyon könnyű. Sajnos a motor nem túl üzemanyag-takarékos, de elegendő fordulatszámon mindenképpen elegendő teljesítményt biztosít a hátsó kerekeknek. Az RX-8 vezethetősége is nagyszerű, éles kormányzást és rugalmas, kényelmes felfüggesztést kínál. A gyártás 2010-ben fejeződött be – a magas CO2-kibocsátás miatt az autó már nem volt versenyképes olyan riválisokkal szemben, mint a Nissan 370Z. A Mazda RX-8 jellegzetessége az egyedi, nagy fordulatszámú, 1,3 literes, forgódugattyús motor. A motor nagyon könnyű, 231 lóerős, és gyorsan kapcsoló hatfokozatú manuális sebességváltóhoz csatlakozik. A karosszéria kormányozhatósága kiváló, a kanyarokban alacsony a dőlésszög, a rugózási kényelem pedig magas szintű. A hátsókerék-hajtásnak köszönhetően az RX-8 vezetése szórakoztató. A közvetlen kormányzás és a merev felfüggesztés együttesen teszi az RX-8-at bármilyen úton élvezetessé.
A Mazda RX-8 jellegzetes megjelenésével állította meg a forgalmat, amikor 2003-ban bemutatkozott. Futurisztikus formatervezése ma is frissnek hat, és összetéveszthetetlen megjelenést kölcsönöz az autónak. Kompakt méretei vonzerejének részét képezik, de ez nem jelenti azt, hogy a Mazda elhanyagolta volna az autó részleteit. Belül kagylóülések találhatók, forgódugattyús betétekkel a fejtámlákban, valamint zongoralakk részletek a műszerfalon. A szokatlan négyajtós kialakítás több mint puszta reklámfogás. Valóban meglepően tágas a hely belül.
