Részegen dobták ki Schóbert Larát!

A háttérben ugyanis egy sokkal mélyebb seb lapult: Lara nagymamájának elvesztése. „Nem tudtam feldolgozni… nagyon sokat itt/m, tompítottam, nem tanultam. A suliból is lógtam, amikor csak lehetett” – vallotta be őszintén. A züllött időszak nem egyszerű lázadás volt, hanem egy veszélyesen sodró spirál, amelyből csak óriási szerencsével és édesanyja rendíthetetlen szigorával tudott kimászni. Ma már hálás érte. De akkor… akkor ez egy igazi anya-lánya háború volt, amelybe bárki beleroppant volna.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

A Peugeot Bipper Tepee ugyanaz az autó, mint a Citroen Nemo Multispace és a Fiat Qubo . Egy furgonon alapul, és a Peugeot Tepee egyterű családjának legkisebb tagja, amelybe a Partner és az Expert is beletartozik. A dobozos kialakítás rengeteg helyet biztosít, és tolóajtók is vannak. Csak egy dízelmotor van, amely az alapfelszereltségként kínált stop-start rendszernek köszönhetően 65,5 mpg fogyasztással és 119 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik. Azonban nincs sok felszereltség.
Csak egy motor van, egy 1.3 HDi dízel 75 lóerővel. 0-ról 100 km/órára 16,8 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 150 km/óra. Alapfelszereltségként ötfokozatú manuális sebességváltó jár hozzá, de körülbelül 800 font felárért ötfokozatú automata is kérhető. A motor kissé vontatott, különösen nagyobb sebességnél vagy meredek emelkedőkön, de autópályán sem rossz cirkáló. Jól kezelhető, de meglepően kemény rugózása van, ami azt jelenti, hogy hajlamos a kátyúkon és a durvább útfelületeken pattogni.

Üzemanyag-fogyasztás, CO2-kibocsátás és üzemeltetési költségek
A Bipper Tepee CO2-kibocsátása mindössze 119 g/km, átlagos üzemanyag-fogyasztása pedig 65,6 mpg. Ez alacsony üzemeltetési költségeket és olcsó útadót jelent. A stop-start rendszer és a dízel részecskeszűrő alapfelszereltségként van felszerelve. A szervizköltségek is meglehetősen alacsonyak lehetnek a Peugeot fix költségű ajánlatainak köszönhetően. A Bipper Tepee egy haszongépjármű alapjaira épül, a nagy hűtőrács és első lökhárító inkább funkcionális, mint stílusos megjelenést kölcsönöz neki. Az utastér kényelmes és praktikus, de minden kissé olcsónak érződik. Két felszereltségi szint létezik. A belépő szintű S autók furgonszerű hátsó ajtókkal, elektromos első ablakokkal és fűthető külső tükrökkel rendelkeznek. Az Outdoor csomag tetőcsomagtartó rudakat, légkondicionálót és első ködlámpákat is tartalmaz. Bluetooth és hátsó parkolóradar is elérhető körülbelül 200 fontért.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük