2026 Januártól ez lesz a rendelőkben!

Változások lépnek életbe az önkéntes nyugdíjpénztáraknál is. 2026-tól rugalmasabb módszerrel számíthatják ki a hozamokat, különösen azok a pénztárak, amelyek nem alkalmaznak napi eszközértékelést.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Jelenleg az i20 vásárlói háromféle motor közül választhatnak. A benzinesek rajongóinak két lehetőségük is van: az egyik az vadonatúj, 77 lóerős, 1,2 literes erőforrás, a másik pedig a nagyobb i30-ból átvett, 99 lóerős, 1,4 literes motor. A kisebbik benzines mindössze 124 g/km szén-dioxidot bocsát ki, míg a nagyobbikhoz akár négsebességes automata váltó is igényelhető, ami a hétköznapi közlekedésben kényelmesebbé teszi az autó használatát. Akik inkább az üzemanyagköltségen szeretnének spórolni, azok választhatják az 1,4 literes dízelmotort, amely kétféle teljesítményszinttel – 74 és 88 lóerővel – érhető el. A gyengébbik változat kiemelkedő, 64,2 mpg fogyasztást ígér, és mindössze 116 g/km CO2-kibocsátással működik, ami a kategóriájában igen kedvező adat.

Menet közben az i20-at nehéz kritizálni, de legalább ennyire könnyű elfelejteni. Vezetése egyszerű és problémamentes, ugyanakkor nem ad olyan élményt, mint például egy Ford Fiesta, amely sokkal közvetlenebb és játékosabb vezetési élményt kínál. A kormányzás egyik gyenge pontja, hogy az egyenes menethez közel kissé mesterséges érzetű, emiatt az autó reakciói kevésbé pontosak, az egész valamelyest bizonytalan érzetet kelt. Ráadásul az ötsebességes manuális váltó működése sem olyan határozott és finoman megmunkált, mint a kategória legjobb versenyzőinél.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük