Miközben a műsor készítői ünneplik a „csodát”, a kommentelőknél elszakadt a cérna. Egyre többen mondják ki nyíltan: Sanyáék sztorija túl szép, túl pontos, túl „időzített” ahhoz, hogy valós legyen.
A nézők szerint a drámai ív – az eleji utálat, a közeledés, majd a hirtelen nagy szerelem – pont úgy alakul, ahogy a műsor fináléjának szüksége van rá. Többen azt írják, csak azért kellett a hirtelen „mélyülő kapcsolat”, hogy a szakértők ne kerüljenek kínos helyzetbe, amiért ennyire mellélőttek.
„Kossuth-díjat nekik! Ez az egész egy megírt sztori, és most játsszák az utolsó felvonást.” – írja az egyik dühös néző.
„Már senki nem hiszi el, hogy ez valódi. Minden jelenet túlságosan időzített, túlságosan jól sikerült a véghajrá előtt.”
Egyre erősödik a vélemény: nem szere/_emről van szó, hanem forgatókönyvről. A nézők kiábrándultak, és sokan úgy érzik, hónapokon át átverték őket.
Hogy tényleg Sanyáék játsszák-e a legnagyobb szerepüket – vagy csak a szerkesztők keze van a dologban – pár nap múlva kiderül. De az biztos: a bizalom megingott, és sokan már most kimondják…
Mindenkit átvertek Sanyáék!
VIA Story
Ez is érdekelhet:
Hajtsd vissza a tetőt, és a Nissan 370Z Roadster egy hagyományos, egyszerű sportautó érzetét kelti. Ugyanazt a 322 lóerős, 3,7 literes V6-os motort használja, mint a kupé, ugyanolyan jól kormányozható és ugyanolyan erősen gyorsul. Az ára is kedvező, lekörözi a riválisokat, mint a Porsche Boxster S és a BMW Z4 , miközben még nagyobb teljesítményt nyújt. Vannak azonban hátrányai is – nem olcsó az üzemeltetése, és zajos, valamint kompromisszummentes lehet, ha hosszú távok megtételéről van szó.
A 0-ról 100 km/órára (100 km/h) mindössze 5,5 másodperces gyorsulási ideje előkelő helyet foglal el a 370Z-ben, és a volán mögül is ugyanolyan gyorsnak érződik. A Coupéhoz hasonlóan a Roadster vezetése is fizikai élmény a nehéz kormányzásnak és a határozott manuális váltónak köszönhetően. A 2011 előtti autók felfüggesztése kissé durva lehet, de a rugók és lengéscsillapítók módosítása, valamint a plusz hangszigetelés javította a kényelmet és a kifinomultságot anélkül, hogy megváltoztatta volna az autó alapvető karakterét. A hétfokozatú automata sebességváltót is ajánljuk, 1200 font felárért. Egy extra áttétel csendesebbé teszi az autópályán, majdnem olyan gyors, mint a manuális, és tisztább is. Kár, hogy lehajtott tetővel a durva kipufogóhang nem éri el a teljesítményt.
Hogy a Roadster hihetetlen árcéduláját perspektívába helyezzük, a Porsche Boxster S több mint 10 000 fonttal drágább. Sajnos azonban a tulajdonosi élmény nem lesz ennyire olcsó. A bejelentett 25,2 mpg üzemanyag-fogyasztás és 262 g/km CO2-kibocsátás (25,9 mpg és 254 g/km az automata változatnál) optimista adatok, és a nagy, 72 literes üzemanyagtartály ellenére ne számítsunk arra, hogy két tankolás között 300 mérföldnél többet kell megtennünk. A biztosítási költségek és a 9000 mérföldes szervizintervallumok sem lesznek olcsók.
