Curtis rezzenéstelen arccal közölte: „egy hangon énekelt.” Marics Peti sem finomkodott – szerinte Attila előadása egy éttermi vacsorához még elment volna, de a Megasztár színpadára egyszerűen kevés.
Végül Tóth Gabi is kimondta, amit a nézők nagy része már suttogott: nem személyes, hanem szakmai probléma van. A felháborodott kommentelőknek pedig odaszúrt: „Ne játsszuk el, hogy bántjuk őt, amikor pusztán kritikát mondunk!”
A stúdió elcsendesedett. Mindenki a mentorokra figyelt. Herceg Erika azonban nem visszakozott:
„Attila tőlem is megkapja a szakmai tanácsokat! Nem értem, miről beszéltek!” A rossz hír pedig így vált véglegessé: Attila tegnap este nem meggyőzte, hanem megosztotta a közönséget – és a zsűrit is. A rossz hír pedig így vált véglegessé: Attila tegnap este nem meggyőzte, hanem megosztotta a közönséget – és a zsűrit is. Sokan arra tippelnek, hogy a következő adásban ki fog esni.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
A Citroen C-Crosser a francia gyártó első kompakt SUV-ja. Ez némileg átverés a Citroën számára, mivel gyakorlatilag egy Mitsubishi Outlander egy új, ívelt orral. Azonban ne írjuk le egyelőre. A motorháztető alatt egy sima és erőteljes 2,2 literes dízelmotor található, amely bőven alkalmas utánfutók vagy lószállító teherautók vontatására. Belül hét ülés található, bár a leghátsó kettő csak gyerekeknek elég nagy, a C-Crosser pedig csak magasabb felszereltségi szinttel kapható és drága, de a pénzéért rengeteg alapfelszereltséget kapunk.
Motorok, teljesítmény és hajtás
Nem azért veszel terepjárót, hogy lépést tarts a vagány ferdehátúakkal, de a Citroen C-Crosser inkább személyautóként, mint terepjáróként teljesít a kanyarokban. Erős a karosszéria dőlése, de a kormányzás pontos, és az erős 2,2 literes dízelmotornak köszönhetően a C-Crosser gond nélkül tud sprintelni a lámpák elől, vagy megelőzni a lassan mozgó forgalmat. A részleges összkerékhajtás alapfelszereltség, és az idő nagy részében a teljesítmény az első kerekekhez jut, de a középkonzolon van egy tekerőgomb, amellyel a vezető rögzítheti a differenciálműveket csúszós útviszonyok között. A Citroen C-Crosser felsőkategóriás VTR+ és Exclusive felszereltségi szintekkel kapható, az árak pedig körülbelül 25 000 fonttól kezdődnek. Ez sok pénz, de rengeteg alapfelszereltséget kapunk, a csúcskategóriás autók navigációt, bőrkárpitozást és egy 30 GB-os zenelejátszót is kapnak. A 2,2 literes dízelmotor erős, de a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás tekintetében nem rossz. Fogyasztása 42 mpg, míg a 175 g/km-es kibocsátás hasonló a Hyundai Santa Fe és a Chevrolet Captivaéhoz . Azonban a crossover modellek, mint például a Nissan Qashqai +2 és a Kia Sportage, jobban teljesítenek.
