Örökre elbúcsúzott a 85 éves Korda György

A bejelentés pillanatok alatt szétrobbantotta az internetet. A rajongók egy része úgy érezte, Korda György példát mutatott mindenkinek: vállalta az idő múlását, és ezzel még szerethetőbbé vált. Akadtak, akik könnyekig hatódva írták: „Így is ugyanaz a Király!”
Mások azonban nosztalgiával gondoltak vissza a legendás fekete hajra, amely évtizedeken át összeforrt Korda nevével. Volt, aki azt írta: „Ez a külső volt a fiatalságunk része… Nehéz elengedni.”
Egy biztos: a 85 éves énekes ismét olyat tett, amihez bátorság kell. Nem az életétől, csupán a festett hajától búcsúzott – de ezzel a lépéssel ismét bebizonyította, hogy még ma is képes megrengetni az országot.
Korda György új korszaka most kezdődik.

VIA MSN / FB

Ez is érdekelhet:

Az i20-at a Hyundai európai központjában, a németországi Rüsselsheimben tervezték, és vonalvezetésében több mint egy csipetnyi Corsa-hangulat érződik. A megjelenése nem úttörő, de a stílusa visszafogott. A belépő szintű Classic fényezett lökhárítókat kap, míg a Comfort és Style felszereltségi szintek könnyűfém keréktárcsákat, valamint színkódolt kilincseket és tükröket tartalmaznak. A riválisokhoz képest azonban az i20-nak hiányzik a karaktere.
Az i20 rendelkezik a legjobb belső térrel, amit valaha kis Hyundai-ban láttunk, az utastér pedig a kategóriaelsőkkel vetekszik. Hátul elegendő lábtér van a felnőttek számára, míg a raktér 295 literes csomagot képes befogadni. A vezetőülés jó, a műszerfal elrendezése egyszerű. Sajnos néhány műanyag alkatrész még mindig kissé olcsónak érződik, bár az összminőség sokkal jobb, mint a korábbi Hyundai-modellek esetében. Minden modell légkondicionálóval, távirányítós zárral és AUX bemenettel ellátott CD-lejátszóval rendelkezik. A Comfort modellek színes kárpitozott paneleket és multifunkciós kormánykereket kapnak, míg a Style felszereltségi szint bőr üléseket és metálfényezésű műszerfal-díszítést is tartalmaz.

Motor/Teljesítmény
Jelenleg az i20 vásárlói három motor közül választhatnak. A benzinmotor-rajongók választhatják a vadonatúj 77 lóerős 1,2 literes egységet, vagy a nagyobb i30-ból kölcsönzött 99 lóerős 1,4 litereset. A kisebb erőforrás CO2-kibocsátása 124 g/km, míg a nagyobb motor négyfokozatú automata sebességváltóval is megrendelhető. Az üzemanyag-költségeket csökkenteni kívánó tulajdonosoknak egy 1,4 literes olajüzemű motor áll rendelkezésre, amely 74 és 88 lóerős változatban kapható. Az alacsonyabb modell fogyasztása 64,2 mpg, CO2-kibocsátása pedig 116 g/km.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük