ÚJRA A RENDŐRSÉGEN VAN BYEALEX!

A múlt heti razzia során ByeAlex 5 gr/mm0t adott át a rendőröknek, ami akár 20 ad/g/a is elég. A hatóságok elfogták Sz. Zoltánt, aki barátainak, köztük a zenésznek is szerzett be , és az olasz R. Antoniót, akitől mindez származhatott. Mindkét férfit 30 napra letartóztatták.
A jogi szakértők szerint ByeAlexet várhatóan elterelésre küldik, de az új törvény miatt köteles lesz elmondani, kitől és hogyan vásárolt. Ez az a pont, ahol a történet még tovább bonyolódhat.
Egy biztos: ha újra beidézik – és nagyon úgy tűnik, hogy be fogják –, még több meglepetésre számíthatunk, így biztosat a Csillag Születik műsor zsűrizése is bizonytalan marad.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Ez a teljes hibrid, amit itt tesztelünk. Az újszerű, ultratakarékos Renault E-Tech hajtásláncot használja, amely egy 1,6 literes, négyhengeres benzinmotort két villanymotorral kombinál (az egyik a kerekeket hajtja, a másik pedig indítógenerátorként működik, és az 1,2 kWh-s meghajtó akkumulátort táplálja).
A Dacia azt állítja, hogy ez a beállítás 80%-ban elektromos vezetési élményt nyújt a városban, és 20%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a hibrid versenytársak, nem utolsósorban azért, mert kuplung nélküli, tisztán elektromosan működik. A Dacia azt is jósolja, hogy a hivatalos nevén ismert Hybrid 140 a Duster eladásainak felét fogja elvinni, 40%-ot az elsőkerék-hajtású TCe 130 mild hibrid, a fennmaradó részt pedig a négykerék-hajtású TCe 130 fogja elvenni.

Ha az új Duster sokkal nagyobbnak tűnik a réginél, nem az – legalábbis nem sokkal. Csak 9 mm-rel szélesebb és 2 mm-rel hosszabb, mint korábban. A hibrid rendszer viszont súlytöbbletet ad. Öt évvel ezelőtt teszteltünk egy Mk2 Dustert, amely hasonlóan 1,6 literes motorral és elsőkerék-hajtással rendelkezett. A súlya 1286 kg volt, szemben az itt látható autó 1413 kg-jával.
A különbség nagy része az új autó hibrid hardverének tulajdonítható (és mielőtt említenénk, az Mk3 továbbra is torziós gerendás hátsó tengelyt használ). A kerekeket is hibáztathatjuk, amelyek nagyobbak, mint valaha. Belül az autó kicsit régi, kissé egyszerű. Az új ezt orvosolja. Még mindig nem érződik drága, exkluzív autónak – itt minden kemény műanyagból van –, de egy kicsit formatervezettebb és formásabb.
A külső megjelenésen Y alakú motívumokat találunk a lámpákban, és ez folytatódik a belső szellőzőnyílásoknál is. Érdekes textúrák találhatók az ajtókárpitokon és a műszerfalon is, és a színek takarékos használata – a digitális kijelző savas zöld díszítései és egyes szerelvények rézszínű felülete – is takarékosan, hatékonyan került alkalmazásra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük