Megint változik a nyugdíj folyósítása!

Hosszas találgatás után végre eldőlt: a nyugdíjasok idén is jóval a megszokottnál korábban jutnak a pénzükhöz. A kormány megerősítette, hogy az ünnepek miatt előrehozzák a kifizetést, hogy mindenki időben felkészülhessen a karácsonyi időszakra, bevásárlásra, ajándékokra, számlákra.
A postások az aktuális kézbesítési naptár szerint indulnak útnak, a bankszámlás utalások pedig már a hónap legelején megérkeznek.
A végső dátum pedig ez: a decemberi nyugdíj december 2-án érkezik meg a jogosultakhoz.

VIA Pénzcentrum

Ez is érdekelhet:

Valamennyire működik. A hangzás elég hihető, és a „váltó” nagyon aktívan kapcsol vissza, amikor kanyarokban lassítasz. A kézi felváltások a váltófülekkel gyorsabbak, mint bármelyik igazi váltóval. Az élmény azonban megszakad, amikor megpróbálsz kigurulni egy hajtűkanyarból harmadikban, és visszakapcsol, vagy amikor néhány másodpercig nem váltasz, és felkapcsol.
Nincs rögzített manuális mód, mert az látszólag problémákat okozna a WLTP fogyasztási adatokkal. Ez egy elszalasztott lehetőség, mivel a Honda még nem fejezte be a munkát. Azt vettem észre, hogy az autót a standard módban hagyom, ahol még mindig szimulál néhány váltást, hogy megtörje a CVT-stílusú unalmat, de nem csinálja meg az összes váltós trükköt.

Ez a hajtáslánc nagyon kellemes és gazdaságos lesz a mindennapi használatban, és akkor is tökéletesen ellátja a feladatát, amikor élvezzük az utazást, de kétségtelen, hogy a futómű megérdemelne egy izgalmasabb partnert. Ez azért van, mert sok tekintetben a Prelude rugózása és kezelhetősége hasonlít a Civic Type R-hez, csak jobban. A kormányzás gyors, de folyékony és lineáris, a súlyelosztás valóban természetes. Az egyensúly éles, fürge és állítható, és mivel valamivel kevesebb a tapadása, mint ferdehátú testvérének, a Prelude határai jobban megközelíthetők az utakon.
Amikor egy prototípust teszteltünk a thruxtoni versenypályán, azt tapasztaltuk, hogy valóban látszott némi lazaság az autó karosszériájának mozgásában.
A rugózás feszes, de egy sportos modellhez képest teljesen elviselhető. Az adaptív lengéscsillapítóknak két üzemmódjuk van, és szinte minden helyzetben a puhább módban hagynám.
A Honda azt állítja, hogy a sávtartó asszisztensen dolgoztak, hogy elég toleráns legyen ahhoz, hogy valószínűleg ne kelljen kikapcsolni. Sőt: többnyire nem toleráns. Csak kár, hogy ez nem mondható el a sebességtúllépésre figyelmeztető rendszerről, amelyet csak álló helyzetben és parkoló helyzetben lehet kikapcsolni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük