Megint máskor lesz a Házasság első látásra!

„Káosz a nappalikban – de végre kiderült a pontos időpont!”
Ahogy az este közeledik, a feszültség csak nő: vajon mikor kezdődik pontosan a kedvenc reality? A nézők már szinte stopperrel állnak a tévé előtt, mert félnek lemaradni a legújabb drámákról, a veszekedésekről, a széteső és újjászülető párokról.
A bizonytalanságnak azonban vége:
A „Házasság első látásra” új adása ma 19:20-kor kezdődik.
Most már biztos: aki nem ül időben a képernyő elé, könnyen lemaradhat a legújabb fordulatokról.

VIA FB

Ez is érdekelhet:

Az ES90 elindítása egy olyan útvonalon, amelyen a La Turbie hegyi felfutó szakaszai is szerepeltek, szintén merész lépés volt. Az autó körülbelül 2,4 tonna súlyú és öt méter hosszú, hátsókerék-kormányzás nélkül. Emellett meglehetősen nehezen kezelhető kormányművel, magas kanyarral és fogcsikorgatóan könnyen megmunkálható könnyűfém felnikkel rendelkezik, amelyek mindegyike tökéletesen alkalmatlanná teszi a Francia Riviéra hegyoldali ösvényeire.

És mégis, ez az autó még nehéz körülmények között is könnyedén mozog. Lehet, hogy hiányzik belőle a hátsó kormányzás, de a fordulóköre olyan szűk, mint egy BMW i5-é, még akkor is, ha az autó Integral Active Steeringgel van felszerelve. A kormányzás elegánsan gyors, és az ES90 tökéletesen kalibrált gázpedált biztosít.
A könnyebb üzemmódú EPAS-szal és az autó erőteljes, egypedálos módjának kikapcsolásával szépen suhan az autó, keskenyebbnek érződik, mint egy i5 vagy egy Mercedes-Benz EQE, bár a karosszéria mozgásában a régi világ limuzinjaira jellemző nehézkesség érződik. Ez nem feltétlenül rossz dolog, sőt, egészen elbűvölő tud lenni.
A közelgő négykerék-meghajtású változatok sokkal gyorsabbak lesznek, mint a tesztelt hátsókerék-meghajtású autó, de kétséges, hogy sokat hozzátennének az autó jó úttartásához és általános könnyű kezelhetőségéhez. Tesztautónk átlagosan elfogadható 3,0 mpkWh-t fogyasztott egy lassú és kanyargós, sok megállással-indulással tarkított úton Nizzában. Ez 264 mérföldes valós hatótávolságot jelent, ami használható, ha nincs is miért dicsérni.

Az ES90 350 kW-os töltési sebessége valóban hasznos. Összehasonlításképpen, az i5 csúcsteljesítménye 205 kW, míg az EQE 170 kW-ra korlátozódik. Az új Audi A6 E-tron jobban teljesít 270 kW-tal, de még mindig nem éri el az ES90-t. A svéd autó jelenleg a legjobb GT opció a klikkben, ami meglepő helyzet, de ettől függetlenül a valóság. Korrekt játék a Volvónak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük