Döbbenetes dolgot tett Attila Miló Vikivel!

Az utolsó adásra mindenki azt hitte, hogy csak egy sima döntés jön: együtt maradnak-e vagy útjaik elválnak. De a kiszivárgott információk szerint olyan jelenet készül, amilyet Magyarország még nem látott.
A bennfentes operatőrök szerint Attila egyetlen, váratlan mondattal állítja majd sarokba Miló Vikit – egy olyan bejelentéssel, ami még a stábot is sokkolta. A feszültség a felvételen állítólag tapintható volt, Viki arcán döbbenet, Attila hangján pedig olyan határozottság, amit egész évadban nem hallottunk tőle.
A pletykák szerint az utolsó jelenet nem a „maradunk vagy megyünk” kérdésről fog szólni, hanem egy olyan lépésről, amelyet Attila soha nem mert megtenni… eddig.
Egy biztos: ez az utolsó adás történelmet ír majd. És amikor elhangzik Attila mondata – amiről majd minden bulvárlap címlapján olvashatunk – Viki arca állítólag szó szerint megfagy.
A kritikusok szerint az egész kapcsolat nem fog tovább élni a műsor után, de a kísérlet mindkettejük életét örökre átírta. És ahogy a kommentelők mondják:
Az utolsó epizód tehát nem döntés lesz… hanem leszámolás.

VIA RDit

Ez is érdekelhet:

A hajtáslánc kifinomultsága a kezelhetőségben is tükröződik, bár azzal a kikötéssel, hogy tesztautónk hagyományosan puhább koreai felfüggesztéssel működött, így bár a tesztútvonalunk útjai meglehetősen hasonlóak voltak az Egyesült Királyságban található utakhoz, szeretnénk kipróbálni hazai pályán, mielőtt végleges ítéletet mondanánk.
A kormánynak kellően súlya van ahhoz, hogy magabiztosságot adjon nagy sebességnél, de a szűk helyeken is könnyű navigálni. Ha megpróbálsz beállni a kanyarba, nem fogsz túl dinamikus jutalmat tapasztalni, de mindig stabil és biztonságos. Tesztautónkat a középkategóriás GT-Line felszereltségi szint koreai megfelelőjében specifikálták; a belépő szintű Air és a magasabb felszereltségű GT-Line S verziók is elérhetők lesznek. A belépő szintű Air modellek 18 hüvelykes, míg a GT-Line modellek 19 hüvelykes kerekeken gurulnak. A nagyobb gumiabroncsok azonban nem rontották jelentősen a rugózás élményét.

Általánosságban elmondható, hogy az EV5 jól vezethető, nyugodtnak és párnázottnak érződik, ami minden bizonnyal még fontosabb lesz a vásárlók számára. Ez egy igazán kellemes autó, és úgy tűnik, hogy jól felveszi a versenyt a Volkswagen ID 4- hez hasonló autókkal , és úgy gondoljuk, hogy a hátul ülő utasok lényegesen kevésbé fogják érezni magukat lökdösődésben, mint egy Tesla Model Y -ban. Az EV5 még nem esett át hivatalos WLTP teszten, így hivatalos adatokat nem tudunk megadni a hatótávolságáról vagy a hatékonyságáról. Ennek ellenére kényelmesen megközelítettem a 4 mpkWh hatótávolságot egy dél-koreai vegyes tesztútvonalon, ami tisztességes teljesítmény az ilyen típusú autóknál, és arra utal, hogy a bejelentett 530 km-es hatótávolság a valós világban is elérhető.
Bár a pontos brit árak még nem véglegesek, a belépő szintű Air modellek ára 39 295 fonttól indul, míg a csúcskategóriás GT-Line S modellek ára 47 095 fontra rúg. Ez jóval több, mint egy Sportage ára, de versenyképes olyan riválisokkal szemben, mint a Tesla Model Y, a Skoda Enyaq és a Peugeot e-3008 , még akkor is, ha kissé alá is áraz a legújabb, furcsa nevű kínai márka új elektromos SUV-ja, amelyről korábban még soha nem hallottál, és amelyet a múlt héten mutattak be az Egyesült Királyságban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük