És most jön a csúcspont: amit a fények mögött nem vettek észre – az erő, a talpra állás, a felismerés, hogy a csillogás csak maszknak volt jó. Mazsi ma már kimondja: nem azért éltem meg mindezt, hogy ne lássam meg, mennyire függtem Krisztiántól, és hogy végre tudjam: „ha a mai Mazsi lett volna ott, biztosan nem maradunk együtt”.
Ez az a pillanat, amikor a látszat lehullik és kiderül: nem az a szegény, akiről beszélnek – hanem az, akinek nincs más választása, mint talpra állni. Berki Krisztián neve alatt éltek egy mítoszt, de most Mazsi az igazságot mondja: a sztori nem a forintokról szól, hanem a túlélésről, az újjászületésről és arról, hogy néha a legnagyobb luxus az önbecsülés.
VIA YT
Ez is érdekelhet:
A Honda belső tere sokáig a vonalak, vágások, különféle műanyagok és egy borzasztóan elavult multimédiás rendszer kavalkádja volt. Amikor 2022-ben megjelent, ez a Civic a HR-V-t követve valami sokkal visszafogottabbat és stílusosabbat kínált. Ez 2025-ben is így van.
A belső tér letisztult vonalakkal és a műszerfal teljes szélességében végigfutó szellőzőrácskal rendelkezik. A Honda nem áldozta fel a könnyű kezelhetőséget a stílus oltárán – épp ellenkezőleg. A Civicben kellemesen kattanós gombok találhatók az utastér hőmérsékletének és a ventilátor sebességének beállításához, valamint számos gomb az alapvető funkciókhoz. 2025-re állítólag minden felszereltségi szint jobb minőségű anyagokból készül, de nehezen tudtuk megkülönböztetni őket, leszámítva az Advance felszereltségi szint újonnan megvilágított lábtereit.
Összességében ezek az anyagok még mindig nem érik el a Mazda 3- ban vagy a BMW 1-es sorozatban található szintet, de a Volkswagen Golfban találhatóakkal egy szinten vannak , és egy fokkal a Toyota Corollák és a Skoda Octaviák felett állnak.
A 10,2 hüvelykes kijelző – amely mostantól minden felszereltségi szinten alapfelszereltség – kissé igénytelenül helyezkedik el a műszerfal tetején, de nem uralja a belső teret, amit egyes vásárlók értékelni fognak.
Azonban kétségbeesetten ráférne egy frissítés. Kisebb, lassabb és régebbinek érződik, mint amit a legtöbb versenytárs kínál. Figyelemre méltó, hogy meglehetősen alacsony a felbontása, a beépített navigáció pedig meglehetősen nehézkes a programozásban, és nem alkalmazkodik a forgalomhoz úgy, mint a legjobbak. Mi általában az Apple CarPlayt vagy az Android Auto- t választottuk alapértelmezés szerint (mindkettő most vezeték nélküli, de a megjelenéskor még nem volt az). Hasznos, hogy vannak fizikai „vissza” és „kezdőlap” gombok.
