Kincsvadászokban váratlan esemény történt!

A közlemény szerint Dániel a hétvégén, otthonában hu/yt el, ha/álá/ak körülményei természetes eredetűek voltak. Családja kéri a rajongókat és a sa/tót, hogy tartsák tiszteletben a m/gán/let/ket.

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A Kia neve talán nem az első, ami az ember eszébe jut, ha terepjárót keres, de a Sorentóval a koreai gyártó abban reménykedik, hogy megismételheti azt a sikert, amelyet az MPV-k piacán a Sedonával ért el. A Kia szokásos stratégiája ezúttal is működik: a Sorento méretéhez és felszereltségéhez képest kedvezőbb árkategóriába kerül, így a vásárló lényegében jóval több autót kap a pénzéért, mint amit elsőre gondolna. Ráadásul megjelenésre sem rossz darab – sőt, a formavilágában van némi Lexus RX300-ra emlékeztető elegancia és robusztusság. A külső visszafogott, de modern vonalaihoz egy olyan belső társul, amely óriási előrelépést jelent a márka korábbi modelljeihez képest. Egyetlen komolyabb szépséghibája a kissé olcsó hatást keltő mű-faborítás, de ettől eltekintve az utastér kellemes, tágas és – nem meglepő módon – kifejezetten gazdagon felszerelt.

A hajtásról egy 2,5 literes common-rail turbódízel vagy egy 3,5 literes V6-os benzines gondoskodik. A brit piacon messze a dízel a fontosabb, a várakozások szerint az eladások mintegy 90%-át teszi ki. Hidegen kissé zajos, de bemelegedve már jóval kifinomultabb, és a valóságban sokkal dinamikusabbnak érződik, mint amit a 0–100 km/órára mért 14,3 másodperces adat sugall. A váltó karja meglehetősen hosszú úton jár oldalirányba, de elég pontos ahhoz, hogy az ember ne érezze szükségét a drágább automata váltó megrendelésének.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük