Nagy a baj! Összeomlott Curtis!

„Az új évad tele volt feszültséggel, de Curtis kiakadása mindent felülírt. Nagyon szeretnénk, ha teljes felállással tudnánk folytatni az elődöntőt.”
Ez pedig mindent elárul: rettenetesen nagy a belső pánik.
A rajongók értetlenül állnak a helyzet előtt, de a bennfentesek szerint Curtis összeomlása most érte el a kritikus szintet. A produceri nyilatkozat sem véletlen: a Megasztár eddig még soha nem kényszerült szembenézni azzal, hogy egy mester elhagyja a műsort a döntők előtt.
A következő napok lesznek a legfontosabbak: sikerül-e elsimítani a konfliktusokat, vagy a 2025-ös évad neve mellé bekerül a Megasztár történetének első olyan ügye, amelyben egy zsűritag egyszerűen feláll és távozik? Egy dolog biztos:
A döntés napjai most jönnek. És mindenki attól tart, hogy Curtis már túl messzire ment…

VIA borsonline

Ez is érdekelhet:

Az i10 kissé zavaros motorválasztékot kínál , ahol a legkisebb motor valójában nem a legolcsóbb. Így hát ott van a 68 lóerős 1,0 literes Blue modell, amely a három kombinált felszereltségi szint közül kettőben a 84 lóerős 1,2 literes motor felett helyezkedik el, azon az alapon, hogy a háromhengeres Blue modell ráadásul rengeteg üzemanyag-takarékos technológiát is tartalmaz.
Ha az i10-vásárlók többségéhez tartozol, akik az 1.2-es motort választják , akkor lendületes teljesítményre számíthatsz városban. Az i10 nagyrészt ezzel a motorral is teljesít, nagyobb teljesítményt és rugalmasságot kínálva, mint sok riválisa. A háromhengeres, 1,0 literes autó ezzel szemben kissé erőltetettnek és kompromisszumokkal telinek tűnik az alacsony kibocsátás elérésére való törekvésében. A városi vezetés 50-65 km/h-s végsebességére gyorsuló i10 1.2 azonnal élénknek és agilisnak érződik. Ez részben a kellemesen könnyű és sima kuplungműködésnek, valamint a jól elosztott áttételeknek köszönhető. Az i10 városi agilitásának érzetét azonban főként maga a sebességváltó működése adja. Az ötfokozatú váltó reteszei szépen kiegyensúlyozottak, a kar pedig kielégítő, jól olajozott könnyedséggel mozog.

Az 1,2 literes i10 választásának igazi előnye nem a teljesítményadatai , hanem a drámaian megnövekedett kifinomultsága. Alapjáraton alig hallani a motort, és bár teljes gázon elkezd rekedten dübörögni, mindig civilizáltan teljesít.
Ha autópályára hajtunk, a nagyobb motor előnyei szembetűnőek, mind a csökkentett motorzajban utazósebességnél, mind a teljesítményben tapasztalható kellemes növekedésben. Még mindig messze van a gyorsaságtól – ami minden városi autóra igaz –, az előzéshez pedig előrelátás és számos sebességváltás szükséges.
A megállás nem jelent problémát. Mivel az i10 kategóriájában az egyetlen olyan autó, amely minden oldalon tárcsafékekkel rendelkezik, és kevesebb mint egy tonnát kell vontatnia megállásig, a fékezése több mint megfelelő : jó érzetet, erős lassulást és dicséretes ellenállást mutat a fékhatás csökkenésével szemben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük