Egy szakértő azt állítja, hogy az adható gyógyszerek segíthettek abban, hogy olyan zavart állapotba kerüljön, hogy távozott az osztályról – és ez a b0nc0lás adataival hamarosan alátámasztható lesz. (A konkrét szakember neve nem nyilvános.)
Ha valóban a gyógyszerek vezethettek a tragédiához, akkor egyetlen többmilliós sebészi beavatkozás elképesztően barátságtalan mindennapi következményekkel járt: egy elismert főorvosnő marad magára, zavartan, kórházi ruhában az éjszakában, és végül h0ltn. A boncolás eredménye kézzelfogható bizonyítékot adhat arra, hogy a fájdalomcsillapítók-nyugtatók milyen mértékben szólhattak bele a cselekvőképességébe.
Most minden szem a boncolásra és a szakértői véleményre szegeződik: ha a gyógyszer-hatás állt a középpontban, az újabb fejezetet nyithat az orvosi gondozás, a betegbiztonság és a gyógyszeres utánkövetés kérdéseiben. A család várja a választ, az egészségügyi közösség pedig magyarázatot követel – és a közvélemény is azt kérdi: meddig hagyhat egy beteg egyedül távozni egy olyan állapotból, amely nyilvánvalóan kockázatos volt?
VIA 24/index/origo
Ez is érdekelhet:
A Renault Fluence ZE a francia gyártó első elektromos járműhullámának része . A Kangoo ZE kishaszongépjárművel együtt ez az elektromos hajtású középkategóriás szedán a Renault akkumulátoros közlekedés terén tett merész lépésének élharcosa.
4748 mm-es hosszúságával a Fluence ZE 130 mm-rel hosszabb, mint az Európa más részein kapható standard, nem elektromos Fluence szedán , ami lehetővé teszi, hogy a 280 kg-os lítium-ion akkumulátorok a hátsó ülések mögött helyezkedjenek el. Az első hűtőrács kialakítását is módosították, a hátsó lökhárító pedig diffúzort kapott. Ez az autó alacsony légellenállású Goodyear gumiabroncsokon és aerodinamikailag hatékony kerekeken gurul.
A bejelentett 180 kilométeres hatótávolság 80 és 200 kilométer között változhat, attól függően, hogyan vezetik az autót.
Matt Burt
Főszerkesztő, Autocar
A kozmetikai módosítások között szerepel egy új hátsó lámpacsoport, a lámpák kékre színezése, a ködlámpa keretek és emblémák, valamint a csomagtartó fedelének króm kiemelése.
A Fluence ZE utastere tágas, elöl és hátul is rengeteg lábtérrel . Annak ellenére, hogy az akkumulátorcsomag függőlegesen helyezkedik el a hátsó ülések mögött, a csomagtartó mérete megegyezik a hagyományos Fluence-éval, 317 literes, bár az akkumulátor miatt a formáját kissé kényelmetlenné teszi.
A műszerfalon található kijelző egy műszerből, amely az akkumulátor töltöttségi szintjét mutatja, egy hagyományos sebességmérőből és egy ökonométerből áll, amely az aktuális töltési vagy lemerülési szintet mutatja. A gázpedál lenyomása után az ökonométer mutatója a pirosba ugrik; lejtőn emelkedve a jármű a kékbe esik, miközben a mozgási energia-visszanyerő rendszer feltölti az akkumulátort.
