A sokkoló vádak után megszólalt Ádám Attila édesapja is, aki határozottan visszautasította, hogy bármiféle feny/g/tés történt volna.
„Békével jövök és úgy is távozom. A t-ttlegesség meg sem fordult a fejemben!” – jelentette ki.
Sőt: míg a múlt héten még azon gondolkodott, hogy a bántások miatt kiveszi a fiát a műsorból, mostanra minden megfordult. Már nem ők akarnak hátralépni – hanem Curtis az, aki a távozás gondolatával játszik.
Eközben a Megasztár története is ismétli önmagát: nem ez lenne az első alkalom, hogy a rapper váratlanul eláll a szerepléstől. 2020-ban is így tett – akkor sem jelent meg a Sztárban Sztár élő adásában, és utólag magyarázta meg az okát.
Most viszont mindenki egyetlen kérdést tesz fel: VAJON CURTIS FÉL ÁDÁM ATTILA CSALÁDJÁTÓL? VALAMIFÉLE BOSSZÚ ÁLL A HÁTTÉRBEN?
TE MIT GONDOLSZ?
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
Vezetettük már az XC70-et D5 SE és SE Sport felszereltségi szintekkel , valamint a D4 SE Lux Geartronic változatával is. Legutóbb a 212 lóerős, 2,4 literes motort próbáltuk ki – elég erősnek találtuk, de a teljesítménytartománya kicsi és brutális, a folyamatos és sima helyett. A mentőöv a széria hatfokozatú manuális sebességváltó volt, amely gyors és sima váltásokat biztosított. Az XC70 vadul gurul és rázkódik már enyhe provokáció esetén is . A karosszéria uralma alig van a kanyarokban és a hullámokon. Egyenes vonalban a teljesítménye – egy V70- hez képest – elfogadható, de az XC70 kezelhetősége szinte mindenhol máshol túl gyenge . És bármennyire is jobb a terepjáró képessége, meglepődnénk, ha elég jó lenne ahhoz, hogy megváltsa az autó értékét.
Pozitívumként említhető, hogy a kormány elég könnyű ahhoz, hogy az autó gond nélkül manőverezhető legyen a városban. Könnyebb, mindenképpen, mint a Volvo XC60 sziklaszilárd kormányának súlya .
Igazság szerint az XC70 belső tere luxus, különösen a tesztautónkban is megtalálható gyönyörű csokoládébarna bőr belsővel . A dízelmotorok is kellően kifinomultak. A probléma az, hogy mindezt egy átlagos V70 -nel olcsóbban megkapod. Ja, és a V70 jobban vezethető, elkerülve azt a dagonyásodást, amitől a magas ülésekkel szerelt XC70 szenved .
Ha egy terepjáró giccses megjelenésére vágysz, de nem akarod kirekesztettnek érezni magad, akkor nem tudjuk megakadályozni, hogy egy XC70-et válassz , és bűntudatmentes, iskolai használatra szánt terepjáróként elfogadható választás. Szinte minden más helyzetben azonban mindig egy átlagos V70-et választanánk . Mind szellemiségét, mind kivitelét tekintve a Nissan 370Z nagyon is természetes folytatása a régi, közkedvelt 350Z-nek. Bár stílusa modernebb és vitathatatlanul feltűnőbb, mint korábban, egyértelműen ugyanabból a génállományból származik, és hasonló arányokkal rendelkezik, mint elődje.
Könnyen feltételezhetjük, hogy a Nissan ebben az esetben egy ősi autótervezési szabályhoz ragaszkodott – amely kimondja, hogy ha valami nem romlott el, ne javítsd meg. Csakhogy a Nissan számos fontos területen fejlesztette a 370Z-t, főként azért, hogy jobb és/vagy kevésbé zajos legyen vezetni.
Ennek eredményeként egy 3,7 literes V6-os motor található az orrban, amely 323 lóerőt produkál, míg a Nismo-val tuningolt változat 339 lóerőt kap, mindháromhoz hatfokozatú manuális váltó kapcsolódik, míg a GT és a Nismo hétfokozatú, kormányról váltófülekkel kapcsolható automata sebességváltóval is elérhető.
A Nissan azt is állítja, hogy minden tekintetben javított a Zed kifinomultságán. Ugyanakkor a cég mindent megtett annak érdekében, hogy megőrizze a régi autó szégyentelenül régimódi személyiségét. Ami viszont megmaradt, az az autó értéke – bőséges teljesítményt kínál kilónként.
