A műsor aktuális állása szerint vannak még párok, akiknél a végső döntés NEM hangzott el, és csak a következő epizódokban derül ki, hogyan zárul a házasságuk. Ők azok, akiknél minden rezdülés számít, és ahol az utolsó napok feszültsége mindent felülírhat:
Az alábbi pároknál a döntés MÉG NEM került adásba:
Bogi és Geri, Enikő és Peti ,Hilda és Laci
Belsős infók szerint közülük senki sem marad meg párként, de természetesen biztosan csak az utolsó rész után lehet mondani!
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
Ha ehhez hozzáadjuk az összes szokásos öko-modell kiegészítőt, beleértve a regeneratív fékezést és az alacsony gördülési ellenállású gumiabroncsokat, akkor máris kész egy C4, amely hivatalosan is nagyon jó fogyasztási és CO2-kibocsátási adatokkal rendelkezik.
Még a rendszerint lassú észjárású, hatfokozatú automata kézi váltóval is simán indul az autó. Nem vagyunk ennek a sebességváltónak a rajongói, de illik a 118 lóerős 1.6 HDi egység kevésbé sürgető, stabil karakteréhez. A fokozatváltások sebessége továbbra is frusztráló, de simábbak és gyorsabbak, és segítenek a környezettudatos vezetésben.
A 99 lóerős 1,6 literes dízelmotor elsősorban az üzemanyag-fogyasztásra és a károsanyag-kibocsátásra összpontosít, ami azt jelenti, hogy a gyorsulása nem az erőssége. Ennek ellenére elég erős ahhoz, hogy a C4-est kellően gyorsan mozgassa, bár nehézségekbe ütközik, ha az autó tele van csomagokkal.
A fékteljesítmény elég jó, de a C4-nek progresszívebb fékpedálra van szüksége, ha valóban magabiztosságot adó fékképességet akar nyújtani. Őszintén szólva, hozzászoktunk, hogy a Citroën-ek alulmaradnak a kezelési teszteken. Mielőtt a DS3 megmutatta volna, hogy a Citroën nem felejtette el teljesen, hogyan kell szórakoztató autókat építeni, az elvárásaink meglehetősen alacsonyak lettek volna. Ami kevésbé könnyen megjósolható, az az, hogy a Citroën C4 rugózási kényelme is jelentősen elmarad a várakozásoktól.
Úgy tűnik, két probléma is aláássa a C4 alvázát. Először is, az alapanyag egyszerűen már nem felel meg a kategória többi tagjának kaliberének. Még a Vauxhall Astrát is, amely megtartotta a torziós gerendás hátsó tengelyt, Watts-rudazattal szerelték fel az oldalirányú terhelések felvételére, és ezáltal a rúd sokkal lágyabban csapágyazódik, ami a rugózási kényelem javulásával jár. A második probléma a Citroën látszólagos megoldása erre a problémára, ami az, hogy a C4-nek szokatlanul puha rugózást biztosít. Elsőre úgy tűnik, hogy van értelme a döntésnek. Ha csak sétálgatunk a városban, értékelni fogjuk, milyen jól elnyeli az úthibákat és a buckákat, és legalábbis felszínesen tökéletesen elviselhető menetkomfortot biztosít. A gondok akkor kezdődnek, amikor némileg szigorúbb feladatot adunk neki, például egy emelkedő és lejtős országúton vagy autópálya-lejtőkön, amelyeket teljes terheléssel, nagy sebességgel kell megtenni. Ilyenkor a C4-nek már nehézséget okoz a karosszéria mozgásának kordában tartása és a hasmagasság fenntartása.
