Dráma a Megasztár énekesével!

Tudom, hogy vannak könnyebb és nehezebb napok, igyekszem figyelni magamra, ha szükséges, akkor pihenek. Régen az életmódom sem tett jót ennek, sok kávét ittam, nem figyeltem arra, hogy igyak vizet, kihajtottam magam. Ezen már változtattam, a nagypapám is szívritmuszavarban halt meg, úgyhogy igyekszem odafigyelni erre, ha esetleg örökletes a betegség.

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A kínálat egyszerű: egyetlen hajtáslánccal érhető el a modell. A 84 kWh-s akkumulátorpakk két villanymotort lát el energiával, amelyek összkerékhajtást és összesen 641 lóerős csúcsteljesítményt biztosítanak. A hajtáslánc alapvetően közvetlen meghajtású, akárcsak a többi Ioniq 5-nél, de az N-változat kapott egy szimulált nyolcfokozatú váltót is, amely azt az érzetet hivatott visszaadni, mintha egy duplakuplungos váltóval szerelt, nagy teljesítményű benzines autót vezetnénk. Ez a funkció meglepően élethű, és sokkal többet ad puszta játéknál: ritmust, karaktert, sőt bizonyos helyzetekben kontrollálhatóbb gázreakciót.

A Hyundai hivatalos hatótávadatként 278 mérföldet ad meg, ami a leggyengébb érték az összes, 84 kWh-s Ioniq 5 modell között, és mindössze öt mérfölddel haladja meg a belépő szintű, 63 kWh-s változat tudását. Ez jól mutatja, hogy a teljesítmény nem kevéssé megy az energiahatékonyság rovására – de hát ez minden sportos autó esetében így van, legyen az elektromos, hibrid vagy hagyományos belső égésű. Az Ioniq 5 N azonban jóval több annál, mint a papíron szereplő hatalmas teljesítményszámok összessége.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük