A rajongók fantáziája pedig nem állt meg: ahogy közeledik a döntés hete, egyre többen írják, hogy Viki gyakorlatilag „összejött” Kármen férjével – legalábbis lélekben biztosan közelebb állnak egymáshoz, mint saját párjaikhoz.
Az egyik kommentelő így fogalmazott:
„Kármennek és Miló Vikinek kéne összeházasodni! (…) Dani nagyon buta, ha esélyt ad egy olyan nőnek, aki nyilvánosan megalázta… Zsolt és Peti látják jól a dolgokat. Miló Viki férjet keres, de olyat, aki ne nézzen rá, ne érjen hozzá – ez nagyon beteg…”
A nézők tehát kimondták azt, amiről a műsor alatt senki sem mert beszélni:
Miló Viki és Kármen között több a kémia, mint a saját férjeikkel.
A finálé előtt a közönség pedig már biztos:
ha lenne „alternatív párosítás”, ők ketten tarolnák az évadot – és nem Attila vagy Dani oldalán.
VIA nlc
Ez is érdekelhet:
Nem valószínű, hogy sok Toyota Verso-S vásárló a ragyogó teljesítményre fog törekedni , de a Toyota 1329 köbcentis benzinmotorjából a városon kívüli ésszerű sebesség eléréséhez szükséges puszta erőfeszítés több, mint amit sok más kis benzinüzemű autóban be kellene fektetni.
A 100 km/órás sprintben 12,1 másodperc alatt értünk célba, ami papíron teljesen elfogadható, de a gyakorlatban a búgó motor sosem egy pihentető vagy élvezetes használat. A Verso-S kis súlya ellenére a motor még normál autópálya-sebességnél is erőltetettnek érződik , és nem biztosítja azt a rugalmasságot, ami egy tipikus kisúton a könnyű haladáshoz szükséges. Ennek az autónak nem kell gyorsnak lennie, és elég jól reagál a városi utakra, amelyeken leggyakrabban használják. De ennek ellenére kár, hogy a Verso-S ilyen kemény munkát igényel, amikor a lassú városi környezet határain kívülre kerül.
Ebben az árkategóriában rengeteg más, ugyanilyen praktikus autó kapható, amelyek könnyebben vezethetők gyors autópályán. A Verso-S viszont a motor nagyobb sebességnél mutatott gyenge reakciói miatt kiszolgáltatottnak érezheti magát.
A kifinomultság magasabb sebességnél sem az, amire az ember számítana. Alacsonyabb fordulatszámon a motor nagyon halk, de az út- és szélzaj máskor észrevehetően behatol, így még akkor is, ha a motor nem a magas fordulatszám-tartományában jár, a Verso-S nem feltétlenül nyugtató utazási mód.
A Verso-S fékei nagyon jók a közvetlen fékerő tekintetében, és a fékpedál útja mentén is érződnek, még akkor is, ha a kezdeti harapás kissé éles. Annak ellenére, hogy hátul csak dobfékek vannak, a fékek jól bírták a kemény igénybevételt a tesztünk során. Ha a Toyota Verso-S-t normál sebességgel, tipikus B-úton vezetjük , az progresszív és jól kidolgozott egyensúlyt biztosít a lágy rugózás és a kiszámítható, érzékeny kezelhetőség között. Sőt, a kiegyensúlyozottság és a tapadás szintje itt aránytalannak – ha egyáltalán üdvözlendőnek – tűnik a Verso-S haszonelvű jellegéhez és közepes teljesítményéhez képest.
