Ez a híresség Ádám Attila barátnője!

„Marcellácska, my love” – írta Attila a kép alá, amit követően percek alatt felrobbant az Instagram. A sztár azonnal a profilképét is lecserélte, immár közösen látható a titokzatos lánnyal, és ezzel minden kétséget eloszlatott: ő Marcella, akit a követők már most az „év párjaként” emlegetnek.
De ki Marcella valójában?
A feszültség napok óta nőtt, a kommentelők versengtek a találgatásokkal, míg végre kiderült a nagy igazság:
Marcella nem más, mint a közösségi médiában ismert, több tízezres követőtáborral rendelkező fiatal influenszer, aki már korábban is felbukkant Attila videói körül – csak eddig senki sem vette észre. Most viszont már mindenki tudja:
Ő a híresség, Ádám Attila barátnője. A Képet aAttila IG oldalán tekintheti meg.

VIA IG

Ez is érdekelhet:

Azonban kevés C5-tulajdonos, többnyire flottavásárlók, szeretnének V6-os dízelt – értékcsökkenési okokból. A mi választásunk a manuális sebességváltóval szerelt 2,0 literes HDi. Ez egy boldog kompromisszum a reagálóképesség, a gyorsaság és a gazdaságosság között, és ez az új motor nagy előrelépést jelent a 2009-ben leváltott 2,2-eshez képest a finomítás terén. A csúcstechnológiás Hydractive 3 felfüggesztés eléréséhez ezt a vagy újabb motort kell megrendelni.
Az 1.6 HDi csábítónak tűnik a 61,4 mpg-os bejelentett vegyes fogyasztásnak köszönhetően, de a nagyobb dízel vagy az erősebb turbófeltöltős benzinmotorral könnyebb lesz együtt élni – és egy ekkora és súlyú autóban nagyobb valószínűséggel érjük el a 2,0 literes motor bejelentett 53,3 mpg-os vegyes fogyasztását, mint a kisebb motor magasabb tesztlaboratóriumi értékét. A Citroën C5 nyugodt teljesítményét egy sima, luxus rugózási kényelem párosítja, amelyet ritkán tapasztalhatunk ebben az autókategóriában. Hydractive 3 felfüggesztésének és frissítően magas profilú gumiabroncsainak köszönhetően a C5 inkább egy Mercedes-Benz S-osztályú versenytárshoz, mint egy Mondeo-riválishoz hasonlóan siklik az úton . Olyan simán halad, hogy elinduláskor szinte teljesen elmúlik a gyors vezetési vágy. Jobb élvezni a sima, csendes haladást.

Ami pont jó, mert a kezelhetőség nem az erőssége. A C5 viselkedésével nyilvánvalóan semmi kivetnivaló nincs , de az agilitás hiánya elég meglepő, amikor először döbbenünk rá, mennyi tehetetlenségünk van, ha túl erősen pörgünk az úton. Az az érzésünk támad, hogy egy olyan autót vezetünk, amit egyszerűen nem arra terveztek, hogy sebességgel vagy lelkesedéssel lehessen tekerni. Ehelyett sokkal jobban jártok a C5-tel, ha siklik a szél, együtt hatékonyan leküzdve a terepet, és ha így vezetitek, értékelni fogjátok a futómű egyéb aspektusait is, mint például a tisztességesen pontos kormányzást, a finom rugózást, a Michelin Pilot Premacy gumiabroncsok jó tapadását és a fékek nyugodt, erőteljes reakcióját.
A standard acél felfüggesztés is elég jó a kategóriájában versenytársakkal szemben. Sokak számára több mint elfogadható lesz, de mivel a Hydractive 3 által kínált kiemelkedő menetkomfort az autó egyik meghatározó tulajdonsága, azt javasoljuk, hogy ezt válassza.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük