Becca egy korábbi szereplővel jött össze!

A DJ végül megtörte a csendet, és a Borsnak elmondta: valóban rengeteget találkoznak, rengeteg közös stúdiófelvételük volt, és hamarosan közös daluk jelenik meg. Ráadásul együtt jelentek meg az Inspiráló Nők Gáláján is – ami tovább táplálta a gyanút, hogy ez már több lehet egyszerű munkakapcsolatnál.
A nézők szerint Zsolt és Becca távolodása már a műsorban is érezhető volt… és most kiderült, hogy a háttérben más is történt.
Andris végre tiszta vizet öntött a pohárba:
Beccát nem most ismerte meg, hanem már hét éve tud róla, dalait hallgatta, és távolról figyelte pályáját. Aztán jött egy jogdíjkezelésről szóló kérdés, egy ártatlannak tűnő üzenetváltás… és ezzel minden elindult.
„Sokat lógunk együtt, jól működik köztünk a kémia…” – vallotta a DJ.

VIA Bors

Ez is érdekelhet:

Ritka, hogy egy autó a csendes működése miatt becsapja az utasait, és azt higgye, hogy a motor leállt. A kisautók kategóriájában még ritkább, mégis a Honda Jazz 1.4 alapjáraton mindössze 36 decibeles zajszintet mértünk az utastérből.
Ez alig hangosabb, mint a tesztpályánk környezeti zaja, és azt jelenti, hogy a Honda motorja szinte hallhatatlan a forgalmas városi utcákon. A többi motor hasonlóan csendes, de mi maradnánk az 1.4-esnél a teljesítmény, a gazdaságosság és a vételár keveréke miatt . Az 1,4 literes Jazz 99 lóereje tiszteletre méltó teljesítmény egy alig több mint 1,3 literes motorhoz képest, és bár ez egy i-VTEC motorral szerelt Honda egység, ne tévesszen meg senki azzal, hogy ezek a tényezők teszik igazán pörgőssé és üvöltővé.
Ha sokat kérdezel a Jazzről, azt fogod találni, hogy kategóriájához képest elég fürge . Bármelyik 1,4 literes kisautó, ami kényelmesen 11 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, de a Jazz 11,9-es – vagy CVT-váltóval 12,8-as – értéket szeretne, viszont a Jazz 1,4-ese simán és készségesen pörög.

A hibridnek valamivel több mint 12 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy elérje a 100 km/órás sebességet , az 1,2-es pedig csak fél másodperccel lassabb, főként a középtartományban mutatott lendületének relatív hiánya miatt. A teljesítménybeli hiányosságok ellenére az 1,2-es és az 1,4-es motorokat egymás után kellene vezetni ahhoz, hogy érezzük a különbséget.
Minden főbb kezelőszerv könnyen kezelhető, lineáris és kiszámítható. A Honda azt mondhatja, hogy a Jazz ezúttal a fiatalabb közönséget célozza meg, de a mérnökök biztosan nem hanyagolták el azokat a vásárlókat, akiknek az ízületei, mondhatni, kevésbé gördülékenyen és precízen működnek, mint korábban.
A Jazz vezetése gyerekjáték , rövid, akadozásmentes váltási sebessége pedig a sorozatgyártású autók egyik legédesebbje. Ahogy az várható, az automata változatok népszerűek, de azért visszafogják a hangulatot.
Nyugodt tempóban rendben van, de ha gázt adok, a motor hangosan üvölt. A Sport mód egy automata Jazzben pedig éppoly értelmetlen, mint amennyire össze nem illik

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük