Tragédia az orvosi rendelőben!

A helyi közösség mély sokkban van. Vidám, kedves, energikus kis/iú volt, aki szeretett focizni, biciklizni és játszani a barátaival. „Három nap… három nap alatt vett el tőlünk a sors mindent. Nem tudom elképzelni az életet nélküled. Vigyázz ránk onnan, ahol most vagy.”

Forrás: MSN / FB / VFI

Ez is érdekelhet:

A padló csaknem teljesen sík, így három ember lábfeje is könnyedén elfér, amit tovább segít az első ülések alatti nagy szabad tér.

Az első ülések fejtámláin kabátakasztókat találunk, a háttámlák zsebeiben pedig egy második, kisebb rekesz is helyet kapott, amely kifejezetten okostelefonok tárolására alkalmas. Az ISOFIX rögzítési pontok a hátsó szélső üléseken megtalálhatók, ám meglehetősen mélyen bújnak meg a párnákban, így a csatlakozás felhelyezése a gyakorlatban jóval nehezebb, mint kellene.

Ha a hátsó utasok számára kínált hely már önmagában is lenyűgöző, akkor az Actyon csomagtere még ennél is meggyőzőbb. A 668 literes raktér ebben a kategóriában gyakorlatilag verhetetlen; alig találni olyan közvetlen riválist, amely ennél többet kínálna. A vásárlóknak már inkább a nagyobb, jóval drágább hétszemélyes SUV-ok irányába kellene fordulniuk, ha hasonló térfogatot szeretnének, de még ezeknél is csak akkor közelítenék meg ezt a méretet, ha a hátsó üléssort teljesen lehajtva hagyják. Pótkerék természetesen rendelhető, de ha valaki nem kér ilyet, akkor óriási padló alatti rekeszeket kap, amelyek kitűnően alkalmasak arra, hogy az értékeket rejtve és biztonságban tartsák.

Az ülések lehajtásával a teljes raktér 1 568 literesre bővül, ami már-már kisbusz-szintű pakolhatóságot biztosít. Egyetlen apró kifogásunk lehet csak: a csomagtérben sajnos nincsenek lehúzókarok vagy gombok, amelyekkel közvetlenül ledönthetnénk a hátsó támlákat, így körbe kell sétálni az oldalajtókhoz, és a támlák tetején lévő karokkal lehet őket lehajtani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük