A történet súlya óriási. A műsor lényege az igazságos játék… ám most bebizonyosodott: egy rosszindulatú néző akár milliókat is elvehet egy játékostól. Direkt. Tudatosan. Arcból.
Nem csoda, hogy a produkció körül feszült a levegő. A közönségszavazás eddig a játék egyik legnépszerűbb segítsége volt – mostantól azonban ott lebeg a fejünk felett a gondolat:
mi van, ha valaki csak azért nyom rossz gombot, mert nem kedveli azt, aki a forró széken ül?
A szakértők szerint természetes az emberi szimpátia és antipátia, de most először bizonyosodott be:
egy ellenszenves pillantás is elég, hogy valaki tönkretegye más játékát.
És a legdöbbenetesebb?
Ennek ellenére Tamás így is 1,5 millió forinttal távozott.
Pedig lehetett volna sokkal több is… ha valaki a közönségben nem dönt úgy:
“Őt ma nem segítem.”
VIA femcafe
Ez is érdekelhet:
Egy sportos hasonlattal élve, úgy tűnik, a Hyundai rendkívül jól időzítette a menetelését.
Ugyanekkor, amikor Kína – amely már most is a világ legnagyobb akkumulátoros elektromos járműpiaca – előzetes terveket jelent be a hidrogénnel hajtott járművek üzemanyag-töltő infrastruktúrájának jelentős kiépítésére, a koreai márka bemutatja első, kifejezetten üzemanyagcellás autóját. A „dedikált” szó a lényeg.
Jelenleg az egész Egyesült Királyságban mindössze 13 olyan hely van, ahol üzemanyaggal lehet üzemanyagcellás járműveket tankolni, és ezek közül több magánterületen található. Németországban több mint 50 ilyen hely van. Egy újabb infrastrukturális probléma, ahol már most is próbálunk felzárkózni.
Az ix35 Fuel Cell volt a Hyundai első igazi próbálkozása a sorozatgyártású hidrogénüzemű autóval, és végül lízingszerződés keretében 11 országban vált elérhetővé a nyilvánosság számára, köztük az Egyesült Királyságban is, ahol a magazin sikeresen futtatott egy hosszú távú tesztautót. A Nexo azonban más , nem utolsósorban azért, mert egy teljesen új, egyedi platformot használ, amely lehetővé teszi a Hyundai számára, hogy jobban beépítse a korszerűsített, nulla emissziós hajtásláncot.
Minden, amit a hidrogénhajtású autókról tudni kell
A külső formatervezés is egyedi és határozott, a belső tér pedig kifinomultabb, mint bármi, amit eddig láttunk ettől az egyre lenyűgözőbb márkától. Ráadásul új high-tech bemutatóján a Hyundai továbbment, mint egy forradalmi hajtáslánc.
A Nexo képes a negyedik szintű, „gondolatmentes” önvezető rendszerre, főként autópályán való használatra. (A tesztautónkban azonban ez nem volt meg, mivel a jelenlegi jogszabályok még nem engedélyezik az ilyen technológia nyilvános használatát.)
