A feszültség csak tovább nőtt, amikor Gulyás határozottan közölte:
„Minden nyugdíjadó-ötletet elutasítunk.” Egy dolog biztos: jövőre a 13. havi és a 14. havi első negyede is egyszerre landol a számlákon, és ez alapjaiban változtatja meg a következő évet.
VIA webradio
Ez is érdekelhet:
Nagyjából úgy viselkedik a Nexo, mintha ez lenne a legnormálisabb, legfelsőbb kategóriás középkategóriás SUV , amit valaha vezettél, bár lehet, hogy emlékeztetned kell magad arra, hogy tényleg vezetted. Ami a körülményeket figyelembe véve és a határozottan kevésbé átlagosnak érződő Toyota Mirai és Clarity FCV után mindenképpen megér egy bólintást részünkről.
Megemelt hasmagassága ellenére a Nexo valamivel jobban megbirkózott a Millbrook Hill útvonallal, mint az általunk legutóbb tesztelt hidrogén üzemanyagcellás autó, a puhább és inkább hajószerű Honda Clarity FCV. Nem mondanánk, hogy korábban észrevehetetlen tapadást és kezelhetőséget mutatott, de a nagyobb kanyarsebességet és az agresszívabb vezetési stílust tolerálta, mint amire egy környezettudatos opciótól számítanánk.
Az autó elég gyorsan beállhat egy kanyargós ívbe, és bár útközben kissé dől, ez nem a stabilitás vagy a kormányzási pontosság rovására megy. A középső kanyarokban a tapadás kellően biztosított ahhoz, hogy átgyorsuljon ezen a kanyargós íven, mielőtt az első kerekek oldalirányú terhelése teljesen megszűnne. A menetstabilizáló elektronika mindig be van kapcsolva, és mindig szerepet játszik az autó kezelhetőségének biztonságában – de nem neveznénk őket különösebben tolakodónak.
A Nexo-val szembeni fő kritikánk a kissé lapos ülések és az átlagosan csendes és nyugodt utazás. Mindenesetre sokkal nyugodtabb és pihentetőbb, mint egy átlagos SUV , mivel a hajtáslánca többnyire nagyon csendes, az utastere pedig egyébként jól zárt. Más szóval, szinte bármelyik belső égésű motorral hajtott autóból beülve úgy érezhetnénk, mintha jelentős előrelépést tettünk volna a fedélzeti jólét terén, de talán nem kvantumlépést.
A Nexo kétségtelenül jobban kelti ezt a futurisztikus nyugalomérzetet sima, jó felületű, kétsávos úton, mint egy göröngyös, rázós úton. Az egyenetlen szakaszok az autó fő menettulajdonságaiból eredően alulcsillapítás-érzetet keltenek; így – ami talán a nagyobb gördülési kényelem elérésére tett félreértett kísérlet – a Nexo valójában kevésbé kényelmessé válik a kezdetben megengedő, szoros függőleges karosszéria-kontroll eredményeként.
