Így találtak rá Kálloy Molnár Péterre

Péter nem reagált. A takaró össze volt gyűrve, a keze gyengén oldalt feküdt, és úgy tűnt, mintha csak aludna.
De amikor szólongatták, már tudták: nagy a baj: nem lehet segíteni.
Így találtak rá: csendben, békésen, nagyon lefogyva — egy olyan betegség után, amely nagyon rövid idő alatt emésztette fel az erejét.
„Mintha elfáradt volna. Mintha egyszerűen… elengedte volna.”
Kálloy Molnár Péterre rákban hunyt el, 55 éves volt

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

Mivel egy extra kényelmet kínáló crossover ferdehátú , az e-Niro egy igazi felnőtt méretű, négyszemélyes autó, amelyben egyetlen nyomásra három gyerek is elfér a második sorban. 451 literes csomagtartója nem foglal helyet akkumulátorok nélkül, és a padló alatt egy tárolórekesz is található a töltőkábelek számára. Mindezen mutatók alapján praktikusabb családi autó, mint egy Nissan Leaf , és 90 mm-rel nagyobb lábteret kínál a második sorban, mint a Hyundai Kona Electric , amelyet a szűkös utastér miatt kritizáltunk. Mindezen tekintetben tehát, mint különösen praktikus, megfizethető, teljesen elektromos családi autó, azt mondhatnánk, hogy az e-Niro egyfajta elsőség.

Kényelmes, ergonomikus vezetési pozíciót is kínál, minden olyan kezelőszervvel és digitális műszerrel, amire egy modern elektromos jármű vezetésében már jártas embernek szüksége lehet. A megemelt középkonzolon egy forgókapcsolós sebességváltó-vezérlőt talál, de a kormánykerék mögött sebességváltó lapátoknak tűnő gombokat is talál. Valójában azért vannak ott, hogy fokozatosan szabályozhasd az autó villanymotorjának regeneratív fékezését, ami hátrafelé nyomott gázkarral történik, és ez tartósan befolyásolja, hogy mennyire másképp vezet egy modern elektromos autót, mint egy belső égésű motorral hajtott autót. Húzd meg a jobb oldali váltófület, és az autó regenerációja felfelé, maximumra ciklikusan felpörög; húzd meg a bal oldali váltófület, és a rendszer nullára állítja vissza a féket, így az autó teljesen akadálytalanul gurulhat, amikor leveszed a gázpedált.

Ezek a regenerációs billentyűk az e-Niro szerelvényeire és berendezéseire is jellemzőek az érzékelt minőség tekintetében, mivel szemre elég drágák, de tapintásra sokkal olcsóbbak. Az autó belső ajtókilincsei is fémnek tűnnek, de félreérthetetlenül műanyagnak – ráadásul meglehetősen olcsó műanyagnak – érződnek, és bár az utastér kevésbé jelentős kapcsolóberendezései és egyéb szerelvényei anyagilag masszívabbnak tűnnek és érződnek, az ember elgondolkodik, miért nem költött a Kia egy kicsit többet azokra a területekre, ahol lehetetlen nem fizikailag interakcióba lépni az autóval.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük