A Megasztár történetének egyik legnagyobb online botránya kezd kibontakozni, ugyanis már nem csak a rajongók, hanem több zenei fórum törzstagjai is azt írják: „Ezt a különbséget nem lehet megindokolni!”
A döntő után órákon belül megjelentek a teóriák: manipulált szavazás, előre eldöntött eredmény, stratégiai győzteskijelölés. Többen úgy vélik, hogy Johanna már hetek óta „kiemelt figyelmet” kapott, és a show bizonyos részei látványosan az ő javára dőltek el. Bár bizonyíték egyelőre nincs, a gyanú egyre csak nő, a kommentfalak pedig izzanak:
„Ez túl nagy fölény ahhoz, hogy véletlen legyen. Itt valami nagyon nem stimmel!” A kérdés egyre hangosabban visszhangzik:
VALÓBAN a nézők akaratából nyert Lengyel Johanna… vagy tényleg csa/_ással nyerhetett a Megasztárban?
A vita csak most kezdődik – és a kommentelők nem hajlandók elengedni a témát.
Te mit gondolsz?
VIA MSN/FB/RDit
Ez is érdekelhet:
Az autó felfüggesztését elöl MacPherson rugóstagok, hátul pedig többlengőkaros rendszer biztosítja. Az egyetlen elérhető opció a 215-ös profilú gumiabroncsokkal szerelt, tizenhét colos könnyűfém keréktárcsák – és bár utóbbiak mérete megegyezik a tavaly tesztelt, rokon Hyundai Kona Electric modellen találhatóakkal , Michelin, nem pedig Nexen abroncsokkal rendelkeznek. Mivel a Hyundai tapadása és vonóereje megkérdőjelezhető volt, ez fontos megjegyzés lehet.
A többi Niróhoz képest az e-Niro extra zajszigetelést kapott az A- és B-oszlopokban, valamint jobban szigetelő első segédkeret-perselyeket, minden esetben a zümmögő belső égésű motor hiányából adódó fokozott szél- és útzaj ellensúlyozására. Mivel egy extra kényelmet kínáló crossover ferdehátú , az e-Niro egy igazi felnőtt méretű, négyszemélyes autó, amelyben egyetlen nyomásra három gyerek is elfér a második sorban. 451 literes csomagtartója nem foglal helyet akkumulátorok nélkül, és a padló alatt egy tárolórekesz is található a töltőkábelek számára. Mindezen mutatók alapján praktikusabb családi autó, mint egy Nissan Leaf , és 90 mm-rel nagyobb lábteret kínál a második sorban, mint a Hyundai Kona Electric , amelyet a szűkös utastér miatt kritizáltunk. Mindezen tekintetben tehát, mint különösen praktikus, megfizethető, teljesen elektromos családi autó, azt mondhatnánk, hogy az e-Niro egyfajta elsőség.
Kényelmes, ergonomikus vezetési pozíciót is kínál, minden olyan kezelőszervvel és digitális műszerrel, amire egy modern elektromos jármű vezetésében már jártas embernek szüksége lehet. A megemelt középkonzolon egy forgókapcsolós sebességváltó-vezérlőt talál, de a kormánykerék mögött sebességváltó lapátoknak tűnő gombokat is talál.
