Félrekezelték Kálloy Molnár Pétert!

A hibás kezelés miatt értékes hetek vesztek el. Amikor végre fény derült a valódi diagnózisra, már késő volt: a betegség sokkal súlyosabb volt, mint bárki gondolta. Kálloy azonban küzdött – szó szerint élete végéig.
Újra dolgozni kezdett, színpadra állt, szinkronizált, és minden nap hosszú sétákkal próbálta visszanyerni erejét. A munkába menekült, mert az volt számára a terápia. Kollégái döbbenten látták, milyen elszántsággal próbál talpon maradni.
És sikerült is: úgy tűnt, javul. A barátok és a család megkönnyebbültek. De ekkor érkezett a hideg zuhany. November második felében hirtelen összeomlott a szervezete.
A barátok szerint már nincs kétség: a félrekezelés pecsételte meg a sorsát.
A kérdés ott lebeg mindenki fejében:
Ha időben felismerik a bajt… ma is élne?

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Ha valaha is létezett olyan SUV, amely kiválóan alkalmas arra, hogy igazi teljesítményű járművé alakítsák, akkor a Jaguar F-Pace az. Ne feledjük, ez az autó a Jaguar XF szedánnal közös platformra épül. Ráadásul a standard modell már most is a kategória egyik legszebb példánya, így nem meglepő, hogy az SVR verzió is különösen elegáns formát ölt.

Érdekes megjegyezni azonban, hogy ez a legújabb SVR emblémás modell – a harmadik, amely a Jaguar Land Rover saját tuningműhelyéből született – nem tűnik annyira hangosan hangoztatva a teljesítményéről, mint néhány riválisa. A nagyobb, 21 colos könnyűfém keréktárcsákon (tesztautónkon opcionálisan 22-esekkel), a könnyűsúlyú aktív kipufogórendszer négy végcsövén és néhány, a karosszériával és a hűtéssel kapcsolatos, meglehetősen visszafogott módosításon kívül az F-Pace SVR nem különbözik drasztikusan a standard autótól. A széles Mercedes-AMG GLC 63 és még a Stelvio Quadrifoglio mellett a Jaguart szinte visszafogottnak lehetne nevezni. Kivételesen jóképű és kellően célszerű, igen, de közel sem annyira szokatlan, mint a riválisai.

Az opcionális 22 hüvelykes kovácsolt könnyűfém keréktárcsák (840 font) elöl 2,4 kg-mal, hátul pedig 1,7 kg-mal könnyebbek a standard 21 hüvelykesekhez képest. Ez csökkenti a rugózatlan tömeget, és növeli az agilitást és a reagálóképességet.
Richard Lane
Közúti teszt szerkesztőhelyettese
Ennek ellenére az F-Pace SVR motorja semmi fenntartást nem mutat. Ugyanaz az 5,0 literes, kompresszoros V8-as motor található, mint a Range Rover Sport SVR és a Jaguar F-Type SVR orrában , bár kissé eltérő hangolásban. Míg ezek az autók 567 lóerőt és 516 Nm nyomatékot produkálnak, az F-Pace SVR „mindössze” 542 lóerővel elég 6000 és 6500 fordulat/perc között, míg 502 Nm nyomatéka 2500 és 5500 fordulat/perc között oszlik meg. Ezt egy nyolcfokozatú automata sebességváltó juttatja el mind a négy kerékhez.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük