Orbán bejelentette alanyi jogon jár!

A szakértők szerint a kedvezmény főként azokat a területeket mozdíthatja meg, ahol sok közszférás vásárló jelenik meg: a vidéki nagyvárosokat, az agglomerációt, illetve a budapesti lakótelepeket. Emellett csökkentheti a kényszer értékesítések számát is.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Az Egyesült Királyság útjain a legkomfortosabb futómű beállítás finom, kisimult rugózást nyújt, bár egy hajszálnyira feszesebb az átlagnál – de semmi olyan, ami miatt az utasok panaszkodnának. Még a legkeményebb mód sem durva: az autó inkább követi az úthullámokat, nem pedig átzúz rajtuk, miközben a kanyarokban jobb tapadást és minimális oldaldőlést biztosít.

A Terramar nehéz autó, különösen a konnektoros hibrid változat, de alapáron erős fékeket kap. A PHEV pedálérzete egy kicsit puhább az energia-visszanyerés és a hagyományos fékek közti átmenet miatt, ezért határozottabban kell rálépni, mint elsőre gondolná az ember, de intenzív használat után is megőrzik erejüket.

A Terramar minden változata duplakuplungos automata váltót használ: a benzinesek héts ebességűt, az e-Hybrid pedig hatsebességeset. A váltások határozottak, és a kormány mögötti fülekkel manuálisan is beleszólhatunk a működésbe, de ha nem nyúlunk hozzájuk, a rendszer visszakapcsol automata módba. Van normál és S mód is, utóbbi tovább tartja a fordulatot a sportosabb vezethetőségért.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük