Non-food szekció: • 10 db 135 literes szemeteszsák – 328 Ft • 30 db tisztasági betét – 241 Ft • 5,65 literes mosógél – 1729 Ft (mindenki ezt kapkodta!) • Férfi boxer – 449 Ft • Hajszárító – 3559 Ft • 4 darabos hámozókés szett – 397 Ft
Mirelit részleg: • Csirkeszárny – 774 Ft/kg • Csirkecomb – 793 Ft/kg • Csirkemell – 1561 Ft/kg • Szlovák töltött parasztderelye – 1221 Ft/kg • Felezett szilva – 1154 Ft/kg
Hús- és savanyúság részleg (szinte minden magyar!): • Vecsési savanyúkáposzta – 645 Ft/kg • Húskenyér – 1334 Ft/kg • Műbeles virsli – 1214 Ft/kg • Füstölt, főtt császár – 645 Ft / 0,666 kg
Az első bolt Pestszentlőrincen nyilt meg, a jövő évben legalább tíz további Basket Plusz üzletet akarnak indítani Magyarországon.
VIA BLIKK
Ez is érdekelhet:
Első pillantásra a Camry feltűnő. Hogy a teljes szélességű trapéz alakú hűtőrács karaktert ad-e az autónak, vagy egy olyan arcot kínál, amelyet csak a tervezője szerethet, azt Önre bízzuk. De a masszív, alacsonyan ívelő orr-rész és a letisztult, céltudatos hátsó vonalak mindenképpen különleges jelenlétet kölcsönöznek a Camrynek. A vonzó Toyota Corolla nyomában ez az impozáns szedán – 4885 mm hosszú, 1535 mm széles – legalábbis üdvözlendő nyilatkozatot nyújt a Toyota szándékáról a szemet gyönyörködtető dizájn terén. Bármi legyen is a véleménye, ezt a Camryt nem fogja egyhamar elfelejteni.
Belül a magasra törekvő ambíciók érzése folytatódik az érzékelhetően magas minőségű utastérrel, különösen egy ilyen árkategóriájú autó esetében. Az itt tesztelt Design változat (29 995 font) bőr puha felületeket, vonzó szatén króm díszítést és ergonomikus vezetési környezetet kínál. Nincs itt semmi túl meglepő, és ez így is van rendjén. A kezelőszervek pontosan ott vannak, ahol az ember elvárná őket, a bőrborítású kormánykerék jó méretű és teljesen állítható, míg a párnázott, elektromosan működtetett, fűthető ülések kényelmet és tartást biztosítanak. Kellemes hely az időtöltésre.
Két 7,0 hüvelykes képernyő jeleníti meg a könnyen emészthető információkat, a vezetőoldali kezelőfelületen található fordulatszámmérőt pedig egy hibrid műszer váltja fel. Ha nem gyorsítasz erősen, a mutató kilenc és 12 óra között, „Eco” módban marad; ha kicsit többet kérsz, a mutató dél után a szomjasabb „PWR” tartományba fordul; ha elindulsz vagy fékezel, a mutató nyolc és kilenc óra között visszaáll „Töltés” üzemmódba. Mindez talán egy kicsit figyelemelterelő, de segít megérteni, hogyan működik a Toyota hibrid rendszere, és ennek megfelelően vezethetsz.
