Az utcán álltak bele Orbán Viktorba

Baranyi ekkor már nyíltan kimondta: a kormány h-áb0rút folytat Budapest ellen, amiben csak vesztesek vannak. A miniszterelnök azonban hidegvérrel – sőt, szinte élcelődve – vágott vissza:
„Nincs h-áb0rú, békesség van.”
Majd jött az újabb sokkoló mondat:
„A fizetést meg ki fogom fizetni. Ha maguk nem tudják, én akkor is kifizetem. Erre számíthatnak.”
A jelenet végén Orbán egyszerűen továbbindult, Baranyi pedig ott maradt – láthatóan feldúltan –, miközben az egész ország azt találgatja: most kezdődött el az igazi politikai csata, vagy éppen most ért csúcsára?

VIA 24

Ez is érdekelhet:

Ami a dízelmotort illeti, olyan lassú járást kölcsönöz a Korandónak, ami pont annyira érződik, mint amennyire a 12,0 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulás sugallja. Gyorsításkor meglehetősen zajos is, bár egy állandó autózás után már visszafogottnak tűnik.

Lehet, hogy nem ez a legdinamikusabban fejlődő vagy legkifinomultabb SUV a piacon, de kétségtelenül van egy viszonylag sokoldalú és megfizethető vontatóautó az új Korando Ultimate- ben . Az olyan alapfelszereltségekkel, mint a fűthető és szellőztethető ülések, a navigáció, az Apple CarPlay és az Android Auto, jól felszerelt is. Valóban, egy 148 lóerős, 2,0 literes dízelmotorral, összkerékhajtással és hétfokozatú duplakuplungos automata sebességváltóval szerelt Volkswagen Tiguan akár 2500 kg-ot is elbír, és kevesebbe, mindössze 31 120 fontba kerül. Nagyobb kifinomultságot, kényelmesebb rugózást és egy kicsit több márkabeli jellegzetességet is kínál. De ennyi pénzért ez egy belépő szintű modell lesz, mentes a hasonló árú Ssangyongban megszokott magas szintű alapfelszereltségtől. És a lakókocsi- és vontatóközösség azon tagjai számára, akiknek a Korando a célközönsége, ez éppen elég lehet ahhoz, hogy a javára döntsenek. Mindig furcsa ötlet volt egy eredeti specifikációjú Jaguar XE R-Sporttal hosszú távú tesztet futtatni, amikor a féléves frissítés már a küszöbön állt. Több okból is megtettük.

Az XE egy olyan autó, amit mindig is szerettünk, de eddig nem sokat írtunk róla. És mivel a féléves átdolgozás közeledett, úgy gondoltuk, érdekes lenne látni, hogy az eredeti XE-vel kapcsolatos kritikáink hogyan illeszkednek azokhoz a változtatásokhoz, amelyeket a Jaguar a modell második életére kidolgozott. Kölcsönkértünk egy új specifikációjú XE-t, hogy az utolsó hónapban a mi gondjainkban lévő, megbízható kék ’68-as rendszámú autónk mellett fusson.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük