Édesanyja betegsége pedig végleg összetörte. Dühös volt, tehetetlen, és nem értette, miért omlik össze az a nő, akit ő maga mindig tökéletesnek látott. A harag mögött azonban félelem rejtőzött: félelem attól, hogy ismét elveszít valakit, akiért a világ végére is elment volna.
A sors azonban mintha nem engedte volna, hogy Mariann valaha is igazán felálljon ezekből a csapásokból. A gyász egymásra rakódó rétegei, a kimondatlan traumák, a lelki sebek, a test jelzései… mind-mind tették a dolgukat. A környezete szerint egyre csendesebb lett, egyre mélyebbre merült a fájdalomba, egyre nehezebben talált kapaszkodót.
És aztán eljött az a nap, amikor a hír, amelyet senki sem akart elhinni, mégis végigszáguldott az országon: Barátai és Édesanyja is meghalt.
VIA Borsonline
Ez is érdekelhet:
A lista természetesen folytatódik, de a legszembetűnőbb változás, hogy a Renault Sport elhagyta a 4Control négykerék-kormányzást, amely annyira megosztja a véleményeket a standard modellekről. Ez a változás önmagában 32 kg-os súlycsökkenést jelent, és kulcsfontosságú szerepet játszik a Trophy-R 130 kg-os össztömeg-megtakarításában a standard Trophy-hoz képest. A Renault azt állítja, hogy a minimális önsúly 1306 kg – bár teli tankkal az autónk még kevesebbet nyomott: 1280 kg-ot.
Dieppe a futóművön és a felfüggesztésen is dolgozott. Alapvetően elöl továbbra is MacPherson rugóstag, hátul pedig torziós gerendás konfiguráció van, de állítható Öhlins „kettős áramlású szelepes” lengéscsillapítókat és könnyű rugókat szereltek be. Az első kerekek negatív dőlését 1,05 fokkal megnövelték, hogy nagyobb érintkezési felületet biztosítsanak kanyarodáskor, maguk a gumiabroncsok pedig mostantól speciális keverékű Bridgestone Potenza S007-esek.
Az új karbon diffúzor és a teljesen panelezett alváz segít a Trophy-R valódi leszorítóerő kifejtésében, miközben nagyobb, 355 mm-es féktárcsákat és 42 mm-es Brembo féknyergeket is beépítettek a jobb fékerő érdekében.
A Nürburgring Record kiadású tesztautónk még tovább viszi a dolgokat. Egy garnitúra 19 colos karbon felni jár hozzá (továbbra is megkapod a szokásos kovácsolt 19-es garnitúrát is, amelyeket ott kell elhelyezni, ahol régen a hátsó ülések voltak), valamint egy garnitúra aranyozott Brembo karbon-kerámia első féknyerget is felszereltek. Ezek nemcsak nagyobb tárcsaátmérőjűek (390 mm), hanem kanyaronként további 1 kg-os súlymegtakarítást is eredményeznek.
