A TV2 Titkok Ramónával című műsorában hirtelen már nem volt szó erkölcsi felelősségről, bűnbánatról, tanulságokról. Csak bagatellizálás, terelés, mosakodás. Áldozatszerep.
A műsorban a Tesók váratlanul más hangon kezdtek beszélni: szerintük ők csak alkalmazottak voltak, nem tehettek semmiről, nem döntöttek semmiről, csupán „üzletkötők”, akik azt árulták, amit eléjük raktak. A korábbi beismerések viszont mást sugalltak: akkor még ők irányítottak, ők választották az utat, ők nevezték hibának az „idősek lehúzását”.
Ez az éles váltás úgy robbant a neten, mint egy bomba. A Rddit magyar közössége pillanatok alatt felr0bb-nt, több száz komment zúdult rájuk – és nem azért, mert korábban rosszat tettek, hanem azért, mert most letagadják ugyanazt, amivel korábban ők maguk kérkedtek.
És a botrány még közel sem ért véget.
VIA borsonline
Ez is érdekelhet:
És mégis, ez nem egy könnyű autó; sőt, talán ez a legambiciózusabb műszaki plug-in hibrid, amit a piac valaha látott, benzinmotorral, nem kevesebb, mint három különálló villanymotorral, három különálló sebességváltóval és egy háromszor akkora kapacitású lítium-ion meghajtó akkumulátorral, mint a BMW i8-ban . Tesztautónkat valamivel kevesebbre mértük, mint a Polestar által közzétett saját tömeg, de folyadékokkal együtt még mindig 2327 kg.
A Polestar szerint az autó elsődleges hajtása a dupla ERAD, azaz kétmotoros elektromos hátsótengely-hajtás. A Volvo T8 jelzésű PHEV-jeivel ellentétben ebben két 114 lóerős villanymotor található a hátsó tengely körül, amelyek mindegyike egy-egy hátsó kereket hajt a saját bolygóműves váltóján keresztül. Mechanikailag ez lehetővé teszi a megfelelő aszimmetrikus nyomatékvektor-elosztást olyan módon, amelyet eddig kevés hibrid vagy elektromos jármű tudott biztosítani.
Az elektromos motorok energiáját két lítium-ion akkumulátorcsomag biztosítja, az egyik a hátsó tengely felett, a másik pedig az autó kardánalagútjában található, összesen 34 kWh energiatárolóval. Ez elegendő egy WLTP szabvány szerinti, 123 kilométeres, tisztán elektromos hatótávolsághoz. Ráadásul az akkumulátorok egy 50 kWh-s egyenáramú tápegységről kevesebb mint egy óra alatt gyorsan feltölthetők egy út közben.
