Kulcsár Edina megtépte Melanie-t!

Edina elérte a robbanáspontot. A megcsa/ásvádakró/ lehullott a lepel, majd megérkezett a mondat, amitől a közösségi média egy pillanat alatt felrobbant:
„Már k/rv*ra unom, hogy nem hagy minket békén ez a rögeszmés nőszemély!”
És itt még nem állt meg.
„Szívesen állok a feljelentés elébe. Hátha ebből is jön neki egy kis pénz.”
A nézők szerint ezzel Edina gyakorlatilag kitépte Melanie haját a nyilvánosság előtt – még ha csak képletesen is. A háromszoros celeb-háború most már olyan szinten lángol, hogy a rajongók attól tartanak: innen nincs visszaút.

VIA IG

Ez is érdekelhet:

Annak ellenére, hogy az átlagosnál alacsonyabb a csípőpontja a crossover modelleknek, a C-HR vezetőülése továbbra is olyan, amelyre közvetlenül be lehet csúszni, nem kell lehajolni a hozzáféréshez.

Az A-oszlopok és a tetővonal meglehetősen közel futnak a fejhez, amikor a volánnál ülünk, így ez az autó nem egy különösen magas sofőrnek ajánlott. A fejtér hátul még korlátozottabb, de a lábtér mindkét sorban elegendő. Egy alacsonyabb testalkatú felnőtt vagy tinédzser számára a hátsó üléseken ülő magas és elvékonyodó ablakvonal klausztrofóbiásabb érzetet kelthet, mint amilyen valójában.
Talán megengedhetjük magunknak, hogy félretegyük a C-HR praktikumával kapcsolatos fenntartásainkat, tekintve, hogy ez az autó inkább a stílusérzékével, mintsem a tágas térkínálatával kíván vonzóvá válni.
És miután ezt megtettük, egy meglehetősen kényelmes, teljesen kellemes, masszívan megépített és következetesen jól kidolgozott belső tér marad, amely átgondolt tervezésről és a külsőt megkülönböztető stílusos kifinomultságról tanúskodik.

Az aszimmetrikus műszerfal egy időtálló trükk, amellyel az autó azonnal a vezetőre összpontosítónak tűnik, és a C-HR hasonlóan megtervezett elrendezése a vízesés-konzolon túl egészen az alatta lévő középkonzolig húzódik.
Fent látható, hogy a műszerfalból kiálló 8,0 hüvelykes infotainment képernyő integrálása lehetővé tette a Toyota számára , hogy alacsonyan tartsa az autó műszerfalának méretét, és megőrizze a térérzetet elöl.
A Toyota rengeteg magasfényű zongoralakk műanyagot használt belső dekorációként, amivel kapcsolatban vegyesek a véleményeink. Nagyon szemet gyönyörködtető és divatos, de látszanak rajta a por és az ujjlenyomatok.
A sebességváltó előtt és mögött mély, könnycsepp alakú pohártartók találhatók, amelyek okos kialakításának köszönhetően könnyebben elfér egy füles bögre, mint egy kerek, a középső kartámasz alatt pedig egy ugyanilyen mély tárolórekesz található egy 12 V-os csatlakozóaljzattal.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük