A legfrissebb hírek szerint BB Évi állapota soha nem látott mértékben romlott. A somogyi szociális otthon dolgozói úgy nyilatkoztak, hogy az utóbbi hónapokban Évi gyakorlatilag folyamatos felügyeletet igényel, és vannak napok, amikor még felkelni is alig tud.
A valaha mosolygós, élettel teli lány ma már szinte teljesen visszahúzódott: nem beszél, nem kommunikál, sokszor azt sem tudja, hol van. A szakemberek szerint állapota véglegessé vált, és egyre több jel mutat arra, hogy már a minimális önellátásra is alig képes.
Sokan találgatták, mi lesz a sorsa, de mára egyetlen dolog biztos:
BB Évi nagyon, nagyon rosszul van.
Olyannyira, hogy az orvosok szerint már csak a gondozás és a megőrzés a cél — a gyógyulásról már senki sem beszél.
Az ország egykor imádott reality-hőse ma csendben él egy zárt intézmény falai között… és egyre távolabb kerül attól a világtól, amely valaha ünnepel
VIA RDit
Ez is érdekelhet:
Míg egyes autógyártók a kombi végét jósolják , a Peugeot láthatóan nagyon kedveli őket. Ott van például a elegáns 508 SW , és a cég még a Metropolis robogójuk SW márkájú változatát is gyártja (bár egy extra első kerékkel, a nagy csomagtartó helyett). Így nem volt kétséges, hogy az új 308-as ferdehátú modell is kap majd SW változatot.
Valójában a Peugeot jobban szerette volna, ha nem használná a „variáns” kifejezést: arra törekedtek, hogy az SW-nek saját identitást adjanak, a C-oszloptól teljesen elkülönülő és igazán elegáns hátsó kialakítással. A ferdehátúhoz hasonlóan az 508 SW is benzin-, dízel- és plug-in hibrid hajtásláncokkal kapható. Még a tesztelt belépő szintű PureTech benzinmotorral is kényelmes vezetési élményt nyújt. A motor általában simán és csendesen jár, csak akkor válik kissé nyafogóssá, ha nagyon rálépünk a gázpedálra. A nyolcfokozatú automata sebességváltó jól választja ki a megfelelő fokozatot, és csak ritkán fordul elő, hogy egy kicsit több nyomatékra és gyorsulásra vágyunk.
A megnövelt tengelytáv és a nagyobb méret nem rontja sokat a ferdehátú változat által kínált élvezetes vezethetőségen. A dinamizmus kissé csökken, de cserébe a rugózás talán egy kicsit kényelmesebb, ami korrekt kompromisszumnak tűnik. Mindenképpen versenyképes a C-szegmensű kombi piacon. Mint mindig, a Peugeot i-Cockpitje most is nehezen megszokott élmény, de tesztautónk GT Premium felszereltsége elegáns és kényelmes érzetet kölcsönzött a belső térnek. A kilátás az autó extra hosszúsága ellenére is kiváló.
A Peugeot-nak kétségtelenül sikerült elérnie, hogy a 308 SW több legyen, mint egy nagyobb csomagtartóval rendelkező ferdehátú autó, ami azt jelenti, hogy a plusz praktikum nem megy a stílus rovására.
Lehet, hogy nem éri fel az Octaviával az összhatást erő tekintetében, de kétségtelenül ötvözi a karaktert és a praktikumot egy szerethető csomagban.
