A kormányfő szerint jövő júliustól választania kell Magyarországnak:
– vagy átvesz m/gráns0kat más uniós országokból,
– vagy fizet értük, akár hatalmas összegeket.
Orbán Viktor azonban megüzente: „amíg nemzeti kormány van, ezt a döntést nem hajtjuk végre.”
Ám jön az igazi fordulat: áprilisban választások, és a miniszterelnök szerint minden magyar előtt ott a kérdés:
Elfogadják-e a brüsszeli előírásokat, vagy kitartanak a m/gráci0’mentes Magyarország mellett?
A feszültség egyre nő, az ország lázban ég – és még csak most kezdődik igazán a harc.
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
Az Arkana Renault Capturral való kapcsolata leginkább belül mutatkozik meg, ahol a műszerfal nagyon hasonlónak tűnik. Azonban még tesztautónk középkategóriás S-Editionjében is az Arkana elveszít néhány olyan egyedi jellemzőt, amelyek kiemelik a Capturt. A műszerfal puha tapintású betétei helyett egy magasabb díszlécet kapott, amely első pillantásra motorizált alumíniumnak tűnik, pedig csak fényes műanyag. Az Arkanában nincs meg a Captur lebegő középkonzolja sem, annak ellenére, hogy az automata sebességváltó elrendezése nem igényel alatta helyet a sebességváltónak.
A belső térben is vannak jelek a költségcsökkentésre. Például a sebességváltó „PRNDB” ikonjai nem rendelkeznek háttérvilágítással, ami azt jelenti, hogy sötétedés után időnként rossz fokozatba kapcsolhatunk. Egyes területek, például a középső kartámasz rekesze, különösen olcsónak érződnek. A legtöbb érintkezési pont azonban bőrrel van bevonva, és a dizájn modern, így az Arkana érzékelt minősége legalább a crossover mércével mérve tiszteletre méltó. Ennek ellenére nem számítunk arra, hogy egy Capturnál nagyobb és drágább autótól minőségi visszalépésnek érződik az ember, bármilyen csekély is legyen az. Legalábbis sokkal tágasabb. Az utastér nem érződik sokkal szélesebbnek, mint egy Capturé, de a hátsó lábtér még a nagyobb crossover SUV-okhoz képest is bőséges, az Arkana pedig többet kínál, mint a Nissan Qashqai és a Hyundai Tucson.
