És most már biztos: ez a súlyos, gyorsan romló betegség volt az, ami végzett Balázs Péterrel.
Nem baleset, nem hirtelen rosszullét — hanem egy hosszú, alattomos kór, amely végül legyőzte még őt is, a mindig életvidám, hatalmas lelkű művészt.
A színházak ma sötétebbnek tűnnek. A nézők ma nehezebb szívvel gondolnak vissza a felejthetetlen szerepekre, azokra a rajzfilmfigurákra, amelyeket ő tett felejthetetlenné, és arra a hangra, amely nélkül nőtt fel egy teljes ország. A fájdalmas igazság mostanra vált teljesen világossá:
Ebbe halt bele Balázs Péter — egy könyörtelen betegségbe, amely csendben, lassan, k/gy/tlenül vette el tőlünk a magyar kultúra egyik legnagyobb alakját.
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
A Polestar 2024-es modellévű autójának dizájnfrissítései, bár aprók, mégis észrevehetők. A legfontosabb az autó első hűtőrácsát érinti, ahol egy zártabb „intelligens zóna” panel váltotta fel az előző verzió nyitottabb és hagyományosabb megjelenésű hűtőrácsát. (Itt található most az autó előre néző kamerája és középkategóriás radar-adó-vevője.) A Performance csomaggal ellátott Twin Motor autó új, kovácsolt könnyűfém keréktárcsákat kapott, hogy összhangban legyen a vállalat külső formatervezési irányvonalával.
Az opcionális csomagok közül a vásárlók továbbra is választhatják a Pilot (értsd: vezetéstámogató technológia), a Plus és a Performance csomagokat, amelyek közül az utolsó csak a kétmotoros modellekhez érhető el, de továbbra is tartalmazzák az Öhlins manuálisan állítható lengéscsillapítókat, a leültetett és feszesebb rugókat, valamint a megnövelt fékeket. A gyengébb modellek alapfelszereltségként teljesen független felfüggesztést kapnak frekvenciaváltós, duplacsöves lengéscsillapítókkal, valamint 19 colos, Michelin Primacy gumiabroncsokkal szerelt kerekeket (a prémium Continental gumiabroncsokkal szerelt 20 colos felnik opcionálisak, amelyekkel a tesztautónk rendelkezett).
